MediaMonks lijft Decoded Advertising in

  • Bureaus
  • 5 jan 2021 @ 12:07
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Overname

Digitaal productiebureau MediaMonks heeft het Amerikaanse Decoded Advertising overgenomen. Doel van de samenwerking is om te bouwen aan 'een unitaire belofte en structuur'.

Decoded, dat kantoor houdt aan de oost- en westkust van de Verenigde Staten, beheert naar eigen zeggen mediacontracten ter waarde van 275 miljoen dollar en werkt voor merken als T-Mobile, Visa en WW International. Ook voegt het internationale digitale bureau Metric Theory zich bij S4Capital, het moederbedrijf van MediaMonks.

Wesley ter Haar, medeoprichter van MediaMonks en executive director van S4Capital, zegt: 'De afgelopen twee jaar werken we voor onze klanten steeds meer samen op het gebied van data, creatie en digitale media. De ervaring en kennis van het team van Decoded Agency versterkt ons in het bieden van een unitair aanbod.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken