MediaMonks lijft Decoded Advertising in
- Bureaus
- 5 jan 2021 @ 12:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 5 jan 2021 @ 12:07
- Lucas Boon
Digitaal productiebureau MediaMonks heeft het Amerikaanse Decoded Advertising overgenomen. Doel van de samenwerking is om te bouwen aan 'een unitaire belofte en structuur'.
Decoded, dat kantoor houdt aan de oost- en westkust van de Verenigde Staten, beheert naar eigen zeggen mediacontracten ter waarde van 275 miljoen dollar en werkt voor merken als T-Mobile, Visa en WW International. Ook voegt het internationale digitale bureau Metric Theory zich bij S4Capital, het moederbedrijf van MediaMonks.
Wesley ter Haar, medeoprichter van MediaMonks en executive director van S4Capital, zegt: 'De afgelopen twee jaar werken we voor onze klanten steeds meer samen op het gebied van data, creatie en digitale media. De ervaring en kennis van het team van Decoded Agency versterkt ons in het bieden van een unitair aanbod.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing