MediaMonks lijft Decoded Advertising in
- Bureaus
- 5 jan 2021 @ 12:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 5 jan 2021 @ 12:07
- Lucas Boon
Digitaal productiebureau MediaMonks heeft het Amerikaanse Decoded Advertising overgenomen. Doel van de samenwerking is om te bouwen aan 'een unitaire belofte en structuur'.
Decoded, dat kantoor houdt aan de oost- en westkust van de Verenigde Staten, beheert naar eigen zeggen mediacontracten ter waarde van 275 miljoen dollar en werkt voor merken als T-Mobile, Visa en WW International. Ook voegt het internationale digitale bureau Metric Theory zich bij S4Capital, het moederbedrijf van MediaMonks.
Wesley ter Haar, medeoprichter van MediaMonks en executive director van S4Capital, zegt: 'De afgelopen twee jaar werken we voor onze klanten steeds meer samen op het gebied van data, creatie en digitale media. De ervaring en kennis van het team van Decoded Agency versterkt ons in het bieden van een unitair aanbod.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

