Nieuw bureau: Campaign Company
- Bureaus
- 26 jan 2021 @ 09:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwkomers
- 26 jan 2021 @ 09:28
- Lucas Boon
CommunicatieKrachten uit Nijmegen lanceert een zusterbureau genaamd Campaign Company. Het bureau richt zich expliciet op campagnes.
Doel is met 'een duidelijke aanpak campagnes te ontwikkelen die mensen aanspreken, nieuwsgierig maken en aanzetten tot actie'. De Campaign Company bestaat uit een team van twaalf strategen, communicatieadviseurs en creatieven.
Inge van Dreumel, oprichter van Campaign Company, zegt: 'We willen vanuit een effectieve werkwijze verrassende campagnes creëren. Dit zorgt voor focus binnen het bureau, waardoor we merken op een gestructureerde manier creatief kunnen prikkelen.'
Bekijk de website hier.
Foto: creatieven van Campaign Company.
naschrift redactie: In de jaren '90 bestond ook een Campaign Company, waaruit het huidige TBWA\Neboko voortkomt.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

