Nieuw bureau: Campaign Company
- Bureaus
- 26 jan 2021 @ 09:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwkomers
- 26 jan 2021 @ 09:28
- Lucas Boon
CommunicatieKrachten uit Nijmegen lanceert een zusterbureau genaamd Campaign Company. Het bureau richt zich expliciet op campagnes.
Doel is met 'een duidelijke aanpak campagnes te ontwikkelen die mensen aanspreken, nieuwsgierig maken en aanzetten tot actie'. De Campaign Company bestaat uit een team van twaalf strategen, communicatieadviseurs en creatieven.
Inge van Dreumel, oprichter van Campaign Company, zegt: 'We willen vanuit een effectieve werkwijze verrassende campagnes creëren. Dit zorgt voor focus binnen het bureau, waardoor we merken op een gestructureerde manier creatief kunnen prikkelen.'
Bekijk de website hier.
Foto: creatieven van Campaign Company.
naschrift redactie: In de jaren '90 bestond ook een Campaign Company, waaruit het huidige TBWA\Neboko voortkomt.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes