Longlist SAN Next Merkenbouwer 2020 bekend

Longlist SAN Next Merkenbouwer 2020 bekend
  • Bureaus
  • 16 mrt 2021 @ 05:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Award

Vorig jaar werd het SAN bestuur in het kader van het thema Werk aan je merk geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet. Voor de Next Merkenbouwer 2020 zijn 15 kandidaten genomineerd.

Voor deze award heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) gaat dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vormgeven.

Criteria SAN Next Merkenbouwer

Kandidaten voor de titel zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.

De Longlist met 15 kandidaten SAN Next Merkenbouwer 2020 in alfabetische volgorde:

 

•             Larissa Altenburg, H&M | Hennes Mauritz

•             Rein Bojahr, Albert Heijn

•             Danique de Barse, Samsung

•             Colette de Beaumont, Koninklijke Auping

•             Kasper Figee, Zeeman

•             Brett Gaasbeek, OHRA

•             Nikie Lammers, Iglo Nederland

•             Marieke Lazeroms, PLUS Retail

•             Lidian Reuvekamp, FrieslandCampina

•             Niek Schreurs, Storytel

•             Tim van Dijk, Nederlandse Loterij

•             Tess van Kempen, McDonald’s Nederland

•             Manon van Schie, Transavia

•             Niels van Veen, TUI

•             Els Versluis, Wessanen

Naar aanleiding van deze nominatie worden de genomineerden gevraagd om een vragenlijst te beantwoorden met daarbij hun cv. Op basis van deze argumentatie gaat de jury aan de slag om te komen tot een shortlist met 3 kandidaten. De uiteindelijk overgebleven 3 zullen zich dan presenteren aan de jury Next Merkenbouwer op maandag 10 mei 2021.

SAMENSTELLING NEXT MERKENBOUWER JURY 2020

Onafhankelijke voorzitter:                        René Repko, Marketing/Retail expert (zie foto boven, fotocredit: Gerry Hurkmans)

Vijf juryleden:

Top of Minds                                                 Janko Klaeijsen, Founding Partner

Adverteerder van het Jaar 2019                Marc Oosterhout, SIRE

Consistent Accent 2019                              Renée Ras, ASN Bank

Next VEA Legend                                         Baba Touré, Founder Hammerfest

SAN bestuur/KPN                                        Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing                                                                      Communicatie

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken