Longlist SAN Next Merkenbouwer 2020 bekend
- Bureaus
- 16 mrt 2021 @ 05:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Award
- 16 mrt 2021 @ 05:49
- Sjaak Hoogkamer
Vorig jaar werd het SAN bestuur in het kader van het thema Werk aan je merk geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet. Voor de Next Merkenbouwer 2020 zijn 15 kandidaten genomineerd.
Voor deze award heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) gaat dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vormgeven.
Criteria SAN Next Merkenbouwer
Kandidaten voor de titel zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
De Longlist met 15 kandidaten SAN Next Merkenbouwer 2020 in alfabetische volgorde:
• Larissa Altenburg, H&M | Hennes Mauritz
• Rein Bojahr, Albert Heijn
• Danique de Barse, Samsung
• Colette de Beaumont, Koninklijke Auping
• Kasper Figee, Zeeman
• Brett Gaasbeek, OHRA
• Nikie Lammers, Iglo Nederland
• Marieke Lazeroms, PLUS Retail
• Lidian Reuvekamp, FrieslandCampina
• Niek Schreurs, Storytel
• Tim van Dijk, Nederlandse Loterij
• Tess van Kempen, McDonald’s Nederland
• Manon van Schie, Transavia
• Niels van Veen, TUI
• Els Versluis, Wessanen
Naar aanleiding van deze nominatie worden de genomineerden gevraagd om een vragenlijst te beantwoorden met daarbij hun cv. Op basis van deze argumentatie gaat de jury aan de slag om te komen tot een shortlist met 3 kandidaten. De uiteindelijk overgebleven 3 zullen zich dan presenteren aan de jury Next Merkenbouwer op maandag 10 mei 2021.
SAMENSTELLING NEXT MERKENBOUWER JURY 2020
Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert (zie foto boven, fotocredit: Gerry Hurkmans)
Vijf juryleden:
Top of Minds Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019 Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019 Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend Baba Touré, Founder Hammerfest
SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

