Longlist SAN Next Merkenbouwer 2020 bekend
- Bureaus
- 16 mrt 2021 @ 05:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Award
- 16 mrt 2021 @ 05:49
- Sjaak Hoogkamer
Vorig jaar werd het SAN bestuur in het kader van het thema Werk aan je merk geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet. Voor de Next Merkenbouwer 2020 zijn 15 kandidaten genomineerd.
Voor deze award heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) gaat dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vormgeven.
Criteria SAN Next Merkenbouwer
Kandidaten voor de titel zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
De Longlist met 15 kandidaten SAN Next Merkenbouwer 2020 in alfabetische volgorde:
• Larissa Altenburg, H&M | Hennes Mauritz
• Rein Bojahr, Albert Heijn
• Danique de Barse, Samsung
• Colette de Beaumont, Koninklijke Auping
• Kasper Figee, Zeeman
• Brett Gaasbeek, OHRA
• Nikie Lammers, Iglo Nederland
• Marieke Lazeroms, PLUS Retail
• Lidian Reuvekamp, FrieslandCampina
• Niek Schreurs, Storytel
• Tim van Dijk, Nederlandse Loterij
• Tess van Kempen, McDonald’s Nederland
• Manon van Schie, Transavia
• Niels van Veen, TUI
• Els Versluis, Wessanen
Naar aanleiding van deze nominatie worden de genomineerden gevraagd om een vragenlijst te beantwoorden met daarbij hun cv. Op basis van deze argumentatie gaat de jury aan de slag om te komen tot een shortlist met 3 kandidaten. De uiteindelijk overgebleven 3 zullen zich dan presenteren aan de jury Next Merkenbouwer op maandag 10 mei 2021.
SAMENSTELLING NEXT MERKENBOUWER JURY 2020
Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert (zie foto boven, fotocredit: Gerry Hurkmans)
Vijf juryleden:
Top of Minds Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019 Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019 Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend Baba Touré, Founder Hammerfest
SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers