T-Mobile lanceert nieuwe Unlimiteds-campagne

- Bureaus
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne van T-Mobile, ontwikkeld door TBWA\Neboko, staat het nieuwe abonnement genaamd 'Unlimited & Entertainment' centraal. Hiermee breidt de telecomprovider opnieuw zijn Unlimited (ofwel onbeperkt data)-positionering uit. Bekijk ‘m als eerste op MarketingTribune.
In de campagne genaamd 'Stream als een Unlimited' zien we hoofdrolspelers uit populaire Netflix- en Videoland-series (Mocro Maffia, Ferry, The Queen’s Gambit) naar hun eigen film of serie kijken. Ze genieten van het ruime aanbod en de mogelijkheid om altijd en overal te streamen, aldus T-Mobile. De muziek is ingezongen door Paul Sinha (foto), in samenwerking met MassiveMusic. De productie ligt in handen van Czar.
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile, zegt: 'Met de nieuwe campagne bouwen we verder aan onze Unlimited-positionering. De samenwerking met Videoland en Netflix is -naar mijn bescheiden mening- baanbrekend. En dat verdient natuurlijk een prachtige omnichannel-campagne, waarbij we onze bestaande klanten verrassen, maar ook de markt opschudden.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'We lanceren hiermee een mooie opvolger van de vorige Unlimiteds-campagne, waarin we steeds meer te weten komen over De Unlimiteds. De campagne draagt bij aan de awareness van het nieuwe Unlimited & Entertainment-abonnement.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media en in outdoor. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Greenpeace noemt Rabobank trotse sponsor van natuurverwoesting
- Jorn -de Grote Beer- is gevallen
- Amsterdam Centraal kiest Tosti Creative voor nieuwe...
- Nieuwe wervingscampagne Leger des Heils laat rauwe...
- T-Mobile lanceert TikTok campagne om gebarentaal te leren
- Contentmarketingbureau iMediate neemt ZB over
Laatste Nieuws
- Influencer bureau Content Icons aan... 31-05-2023
- Adwise Academy en TAP leiden... 31-05-2023
- KPMG kiest Team Lewis als corporate... 31-05-2023
- Being There organiseert Insight... 31-05-2023
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht... 30-05-2023
- Effie Awards introduceert... 30-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres