T-Mobile lanceert nieuwe Unlimiteds-campagne
- Bureaus
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne van T-Mobile, ontwikkeld door TBWA\Neboko, staat het nieuwe abonnement genaamd 'Unlimited & Entertainment' centraal. Hiermee breidt de telecomprovider opnieuw zijn Unlimited (ofwel onbeperkt data)-positionering uit. Bekijk ‘m als eerste op MarketingTribune.
In de campagne genaamd 'Stream als een Unlimited' zien we hoofdrolspelers uit populaire Netflix- en Videoland-series (Mocro Maffia, Ferry, The Queen’s Gambit) naar hun eigen film of serie kijken. Ze genieten van het ruime aanbod en de mogelijkheid om altijd en overal te streamen, aldus T-Mobile. De muziek is ingezongen door Paul Sinha (foto), in samenwerking met MassiveMusic. De productie ligt in handen van Czar.
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile, zegt: 'Met de nieuwe campagne bouwen we verder aan onze Unlimited-positionering. De samenwerking met Videoland en Netflix is -naar mijn bescheiden mening- baanbrekend. En dat verdient natuurlijk een prachtige omnichannel-campagne, waarbij we onze bestaande klanten verrassen, maar ook de markt opschudden.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'We lanceren hiermee een mooie opvolger van de vorige Unlimiteds-campagne, waarin we steeds meer te weten komen over De Unlimiteds. De campagne draagt bij aan de awareness van het nieuwe Unlimited & Entertainment-abonnement.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media en in outdoor. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers