T-Mobile lanceert nieuwe Unlimiteds-campagne
- Bureaus
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne van T-Mobile, ontwikkeld door TBWA\Neboko, staat het nieuwe abonnement genaamd 'Unlimited & Entertainment' centraal. Hiermee breidt de telecomprovider opnieuw zijn Unlimited (ofwel onbeperkt data)-positionering uit. Bekijk ‘m als eerste op MarketingTribune.
In de campagne genaamd 'Stream als een Unlimited' zien we hoofdrolspelers uit populaire Netflix- en Videoland-series (Mocro Maffia, Ferry, The Queen’s Gambit) naar hun eigen film of serie kijken. Ze genieten van het ruime aanbod en de mogelijkheid om altijd en overal te streamen, aldus T-Mobile. De muziek is ingezongen door Paul Sinha (foto), in samenwerking met MassiveMusic. De productie ligt in handen van Czar.
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile, zegt: 'Met de nieuwe campagne bouwen we verder aan onze Unlimited-positionering. De samenwerking met Videoland en Netflix is -naar mijn bescheiden mening- baanbrekend. En dat verdient natuurlijk een prachtige omnichannel-campagne, waarbij we onze bestaande klanten verrassen, maar ook de markt opschudden.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'We lanceren hiermee een mooie opvolger van de vorige Unlimiteds-campagne, waarin we steeds meer te weten komen over De Unlimiteds. De campagne draagt bij aan de awareness van het nieuwe Unlimited & Entertainment-abonnement.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media en in outdoor. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

