T-Mobile lanceert nieuwe Unlimiteds-campagne
- Bureaus
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 4 jun 2021 @ 13:55
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne van T-Mobile, ontwikkeld door TBWA\Neboko, staat het nieuwe abonnement genaamd 'Unlimited & Entertainment' centraal. Hiermee breidt de telecomprovider opnieuw zijn Unlimited (ofwel onbeperkt data)-positionering uit. Bekijk ‘m als eerste op MarketingTribune.
In de campagne genaamd 'Stream als een Unlimited' zien we hoofdrolspelers uit populaire Netflix- en Videoland-series (Mocro Maffia, Ferry, The Queen’s Gambit) naar hun eigen film of serie kijken. Ze genieten van het ruime aanbod en de mogelijkheid om altijd en overal te streamen, aldus T-Mobile. De muziek is ingezongen door Paul Sinha (foto), in samenwerking met MassiveMusic. De productie ligt in handen van Czar.
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile, zegt: 'Met de nieuwe campagne bouwen we verder aan onze Unlimited-positionering. De samenwerking met Videoland en Netflix is -naar mijn bescheiden mening- baanbrekend. En dat verdient natuurlijk een prachtige omnichannel-campagne, waarbij we onze bestaande klanten verrassen, maar ook de markt opschudden.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'We lanceren hiermee een mooie opvolger van de vorige Unlimiteds-campagne, waarin we steeds meer te weten komen over De Unlimiteds. De campagne draagt bij aan de awareness van het nieuwe Unlimited & Entertainment-abonnement.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media en in outdoor. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri: check je kiwi’s
- [event] Trends & Insights van SXSW 2025: Wat betekent tech...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Heineken lanceert ‘Bar Dating’ app
- Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
Laatste Nieuws
- Look-O-Look lanceert kleurrijke... 17-04-2025
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase17-04-2025
- Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor... 16-04-2025
- Contentcreatie zonder grenzen,... 16-04-2025
- Starbucks kiest Kumpany voor... 16-04-2025
- Commercialreview Q1 2025: ING,... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management