Ace lijft ook IM Lounge in
- Bureaus
- 11 okt 2021 @ 09:53
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 okt 2021 @ 09:53
- Sjaak Hoogkamer
Daags na de overname van Label A neemt Ace nu ook media performance agency IM Lounge over. De bureaugroep telt inmiddels ruim 300 medewerkers, met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
Ace is een naar eigen zeggen ‘new skool bureaugroep’ en bestaat momenteel uit de bureaus: Airborne, Blauw Gras, Born05, Fitzgerald, Glasnost, HERC, IM Lounge, Label A, Newborn en Off The Record.
Rogier IJzermans, CEO Ace: ‘Media is en blijft een belangrijke strategische pijler in ons vak. De slimme inzet ervan bepaalt voor een groot deel de performance van wat we doen voor onze klanten. Met de komst van IM Lounge versterken we onze positie op dit domein en vergroten we de effectiviteit van onze projecten. Veel bureaus binnen onze groep werken al samen met IM Lounge en ik ken ze als een integere, vooruitstrevende en bovenal data-gedreven media club. IM Lounge gaat binnen Ace nauw samenwerken met onze growth agency Off The Record, dat nieuwe media en performance oplossingen voor onze klanten gaat creëren.’
Al sinds de start van IM Lounge geloven wij in de synergie tussen creatie, data en media
Arno Meijerink, oprichter IM Lounge: 'Voor media performance is dat erg belangrijk. Samenwerking is voor ons key. Binnen Ace gaan we hier een geheel nieuwe dimensie aan geven, waarbij de verschillende disciplines echt hand in hand gaan. Wij geloven in die geïntegreerde manier van denken en werken. We ervaren bij Ace eenzelfde gedreven focus op het behalen van de beste resultaten, uit de beste inzichten. Bovendien is de aandacht voor cultuur binnen Ace een magneet voor nieuw talent. Zeker de nieuwe generaties gaan voor cultuur en purpose in hun werk. En voor onze groeiambities willen we daar nog meer op in kunnen spelen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

