Overheid komt met nieuw campagneoffensief tegen corona

  • Bureaus
  • 8 nov 2021 @ 09:47
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Commercials

De overheid lanceert een nieuwe campagne omtrent corona. De herinnering aan laten testen bij klachten, mondkapjes en coronatoegangsbewijzen worden veertig tot vijftig keer per dag op televisie uitgezonden.

Verder komen er advertenties online en in de krant, spotjes op de radio, tv en in online video’s. Ook zijn er spotjes te horen via verschillende out-of-home uitingen en via Spotify. Naast de gedragsregels die moeten worden gehanteerd, wordt het publiek ook nog steeds gewezen op de mogelijkheid om een vaccinatie te halen. Het campagneteam richt zich specifiek op gebieden waar relatief weinig mensen zich hebben laten inenten en op mensen die geen Nederlands spreken. Als mensen googelen of ze zich met hun klachten moeten laten testen, krijgen ze een advertentie van de Rijksoverheid te zien.

Hoeveel geld er met de nieuwe campagne is gemoeid is niet bekend.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken