Nieuw creatief team voor SimpelZodiak
- Bureaus
- 13 mei 2022 @ 08:38
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 mei 2022 @ 08:38
- Michiel van Zaane
Contentproducent SimpelZodiak - bekend van onder meer Expeditie Robinson, Temptation Island, MasterChef en Ik Vertrek- start vanaf per maandag 16 mei 2022 met een vernieuwd creatief team: Annabelle Aaftink, Henk Vernout en Jamy Lee Roy straten dan bij de producent.
Annabelle Aaftink is aangetrokken als Hoofd Ontwikkeling en wordt overall verantwoordelijk voor het creatieve team. Ze gaat daarbij intensief samenwerken met Stijn Ouwehand, voorheen Senior Creative. Henk Vernout (Vormgever & Ontwikkelaar) en Ontwikkelaar Jamy Lee Roy, die zich ook bezig gaat houden met casting, maken het team compleet samen met Senior Creative Vincent Sewalt, die hier al onderdeel van was.
Justine Huffmeijer, Managing Director SimpelZodiak: ‘Het maakt me trots dat Annabelle, Henk en Jamy Lee ervoor hebben gekozen om zich aan te sluiten bij SimpelZodiak. Het zijn creatieve talenten die ik graag aan ons bindt, omdat ze een ongelofelijke drive en passie hebben voor het vak. Datzelfde geldt voor Stijn, één van de beste creatievelingen in onze business met een groot aantal succesvolle shows achter zijn naam. Ik kijk er ontzettend naar uit om samen met dit dreamteam te werken aan nieuwe (internationale) successen voor al onze klanten en kijkers.’
Annabelle Aaftink heeft de afgelopen zeven jaar bij Tuvalu Media gewerkt - net als Henk Vernout - waar zij nauw betrokken is geweest bij de totstandkoming en ontwikkeling van vele titels voor zowel streamers, commerciële omroepen als de publieke omroep. Onder meer Kamp van Koningsbrugge, de Videoland-serie H3L, Enkeltje Verweggistan en Het Verhaal van Nederland. Stijn Ouwehand die inmiddels zeven jaar als creatief is verbonden aan SimpelZodiak, stond aan de wieg van programma’s als Hunted Into The Wild, Ik Vertrek: Even Weg, De perfecte Verbouwing en Kees van der Spek: Oplichters Aangepakt. Vincent Sewalt begon zijn carrière bij Talpa Content en Jamy Lee Roy werkte als woordvoerder bij de Politie en vervolgens als Externe Communicatieadviseur bij de Nationale Postcode Loterij.
Foto: Annabelle Aaftink.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
- Counter en ABCommunication gaan... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing