Blauw Gras aan de slag voor VodafoneZiggo
- Bureaus
- 22 sep 2022 @ 10:07
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 22 sep 2022 @ 10:07
- Nanny Kuilboer
Social-first creatief bureau Blauw Gras gaat aan de slag voor VodafoneZiggo, met onder meer de creatie en productie van social content en campagnes voor TikTok.
De samenwerking wordt deze maand afgetrapt met de lancering van een aantal nieuwe formats op het TikTok-kanaal van Vodafone. Gijs van der Togt, Head of Strategy bij Blauw Gras: ‘Er wordt slim ingespeeld op trends en ontwikkelingen vanuit de unieke wereld van het snelgroeiende platform. Op het kanaal zien we ook de kernwaarden van Vodafone terug: Inclusion for all, Planet, en Digital Society.’
Blauw Gras: ‘TikTok is relevanter dan ooit’
Noleen Cochran, Manager Campaigns, Content & Activation bij VodafoneZiggo, is blij met de samenwerking: ‘TikTok is een snelgroeiend platform. Niet alleen bij jongeren, maar bij steeds meer doelgroepen. Met Blauw Gras als partner kunnen we goed inspelen op trends en relevante content creëren die dicht bij onze doelgroep staat.’
Volgens Van der Togt is TikTok relevanter dan ooit: ‘Daarom hebben wij als bureau dit jaar vol ingezet op dit platform, onder meer door ons team te versterken met jonge creators. Daarnaast hebben we het creatie- en productieproces geoptimaliseerd, waardoor we snel content kunnen maken.’
TikTok & BeReal
‘We zien dat veel merken behoefte hebben aan een bureau dat hen niet alleen strategisch kan adviseren, maar ook dagelijks in weet te spelen op nieuwe ontwikkelingen op de social channels. Dat is, met de snelle opkomst van TikTok en BeReal, nog belangrijker geworden’, aldus Van der Togt.
Beeld met dank aan Blauw Gras.
Blauw Gras is onderdeel van Ace, Ook Glasnost, tevens onderdeel van Ace, werkt inmiddels voor VodafoneZiggo.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing