Meubelmerk Leolux start campagne 'Welcome to you'
- Bureaus
- 5 okt 2022 @ 07:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 okt 2022 @ 07:48
- Michiel van Zaane
Meubelmerk Leolux heeft haar nieuwe campagne ‘Welcome to You’ gelanceerd. Hierin neemt het merk naar eigen zeggen afstand van de doorgaans lege wereld van designer furniture. Creatief bureau Fitzroy creëerde de campagne.
‘In principe voert elk designer furniture merk min of meer dezelfde campagne. Men plaatst de meubels in een minimalistisch ingerichte, duur uitziende omgeving en schiet. Als er al modellen aanwezig zijn, zien deze er veelal hetzelfde uit als in de fashion: wenkbrauwen naar beneden en zo weinig mogelijk emotie tonen. En dat terwijl je interieur natuurlijk op en top emotie is’ volgens Fitzroy.
In de campagne van Leolux wordt deze steriele omgeving tot leven gewekt. Er ligt een half opgegeten sinaasappeltje op tafel, de camera is niet overal op tijd bij, en in de commercial zien we een koppel dansen, ruziën en de liefde bedrijven. In plaats van zo sensueel mogelijk een meubelstuk te verkopen, ploft de hoofdrolspeelster aan het begin van de commercial ongegeneerd op de bank neer.
Welcome to you
'Interieur is bij uitstek een afspiegeling van jezelf’ aldus Hans Filippini, Director Marketing & Sales Operations bij Leolux. ‘Leolux designs zijn outspoken stukken, waar iemand zichzelf echt mee kan onderscheiden. We maken elk stuk met de hand, en de klant heeft volledige controle over de uitvoering en materiaalkeuze. Om dit gevoel kracht bij te zetten hebben we ‘Four Word Stories’ ontwikkeld. Kleine gedichtjes die een persoonlijke visie koppelen aan het interieur. We willen mensen welkom heten bij zichzelf, omdat je met een Leolux meubel pas echt laat zien wie je bent. Vandaar de regel ‘Welcome to you’.’
De campagne is de komende tijd te zien op de televisiezender van NPO en RTL, via on demand platformen als Videoland, op Youtube, via ‘digital outdoor’ en de social kanalen van Leolux.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers