Alexandra Vervoort Commercial Director bij USP Marketing PR

Alexandra Vervoort Commercial Director bij USP Marketing PR
  • Bureaus
  • 1 dec 2022 @ 07:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

USP Marketing PR, een PR- en marketingbureau met focus op de reisbranche, heeft Alexandra Vervoort aangenomen als Commercial Director. Vervoort krijgt de dagelijkse leiding over het creatieve team van USP en legt zich toe op New Business en de ontwikkeling van het bureau.

Met jarenlange ervaring in PR, sales en marketing van internationaal gerenommeerde merken en met haar netwerk binnen die branches en binnen de Benelux media betekent haar komst dat USP klantrelaties verder kan versterken en klanten nieuwe mogelijkheden kan bieden. Daarnaast zal er ruimte komen om USP verder te laten groeien.

'Ik ben ontzettend blij met deze nieuwe stap en kijk ernaar uit om samen met het getalenteerde team aan de slag te gaan voor het indrukwekkende portfolio van USP Marketing PR. Mijn focus zal daarbij ook liggen op het creëren van nieuwe kansen om nog meer klanten te helpen zich te profileren op onze markt’, aldus Alexandra Vervoort.

Alexandra heeft in de laatste 12 jaren gewerkt als PR, sales en marketing professional voor diverse merken op het gebied van toerisme en lifestyle. Zo bekleedde zij meerdere senior posities binnen de reisbranche. Voordat zij bij USP Marketing PR startte, heeft ze vier jaar bij Aviareps gewerkt waar ze verantwoordelijk was voor onder meer de Europese Commissie, Mauritius Tourism Promotion Authority en Croatian National Tourist Board. Ook was ze eerder onderdeel van de Marketing en Sales teams bij Secret Escapes en Puurenkuur.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken