Kerst begint met de decemberzegels van PostNL
- Bureaus
- 6 dec 2023 @ 07:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 dec 2023 @ 07:30
- Michiel van Zaane
PostNL heeft op 6 december haar nieuwe campagne ‘Decemberzegels’ gelanceerd. Dit is de derde campagne in de reeks onder de nieuwe campagnevlag ‘Tot snel. PostNL’.
De nieuwe campagne van PostNL is een humoristische en mild kritische noot naar iedereen die zich er tijdens de feestdagen met een makkelijk vanaf denkt te kunnen maken. PostNL stimuleert mensen om elkaar dit jaar een kerstkaartje te sturen. En op die kerstkaart hoort natuurlijk een decemberzegel, volgens het bezorgbedrijf.
De decemberzegels zijn dit jaar ontworpen door illustrator Linde Faas. Haar winterse ontwerp zit vol verrassende details.
In de nieuwe Tot-snel reeks bezingt de terugkerende band telkens op een vrolijke, aanstekelijke manier dat PostNL met je meedenkt en je een zetje in de rug geeft om dit jaar een kerstkaartje te sturen.
De campagne word uitgerold op TV, radio, online, social en magazines.
Credits:
Opdrachtgever: PostNL, Jaimy Daniluk, Willemijn Kaal, Sanna Blonk en Mirjam Paauw
Bureau: TBWA\Neboko
Media: Dentsu
Productie: Holy Fools
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading/online: Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Sound: Public Audio
Branding: Studio Dumbar
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing