Kerst begint met de decemberzegels van PostNL

Kerst begint met de decemberzegels van PostNL
  • Bureaus
  • 6 dec 2023 @ 07:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

PostNL heeft op 6 december haar nieuwe campagne ‘Decemberzegels’ gelanceerd. Dit is de derde campagne in de reeks onder de nieuwe campagnevlag ‘Tot snel. PostNL’.

De nieuwe campagne van PostNL is een humoristische en mild kritische noot naar iedereen die zich er tijdens de feestdagen met een makkelijk vanaf denkt te kunnen maken. PostNL stimuleert mensen om elkaar dit jaar een kerstkaartje te sturen. En op die kerstkaart hoort natuurlijk een decemberzegel, volgens het bezorgbedrijf.

De decemberzegels zijn dit jaar ontworpen door illustrator Linde Faas. Haar winterse ontwerp zit vol verrassende details.

In de nieuwe Tot-snel reeks bezingt de terugkerende band telkens op een vrolijke, aanstekelijke manier dat PostNL met je meedenkt en je een zetje in de rug geeft om dit jaar een kerstkaartje te sturen.

De campagne word uitgerold op TV, radio, online, social en magazines.

Credits:
Opdrachtgever: PostNL, Jaimy Daniluk, Willemijn Kaal, Sanna Blonk en Mirjam Paauw

Bureau: TBWA\Neboko
Media: Dentsu
Productie: Holy Fools
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading/online: Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Sound: Public Audio
Branding: Studio Dumbar



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken