Jonge Honden presenteren pitch en party

Jonge Honden presenteren pitch en party
  • Bureaus
  • 6 jun 2024 @ 10:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • EvenementCreatieCannes

In aanloop naar het jaarlijks bezoek aan Cannes organiseert creatievenclub Jonge Honden een pitch met Heineken, die recht op zes tickets geeft. Daarnaast presenteren de aanstormende junioren weer een feest, waarvoor het onvolprezen artwork afkomstig is van Artbox. Bekijk het hier.

Over de pitch: zie de postings hieronder.

Het Jonge Honden-bestuur over het feest, het underdog-thema en de traditionele maar altijd weer vernieuwende samenwerking met Artbox:

'Croisette Beach is het hart van het Cannes Lions Festival of Creativity. Overdag vind je hier gesponsorde zones van merken zoals Facebook en Spotify. 's Nachts transformeert het in een centrum van exclusieve feestjes, georganiseerd door topmerken, toegankelijk alleen voor degenen met de juiste connecties. Tussen al deze extravagantie steekt één feest er met kop en schouders bovenuit vanwege zijn unieke sfeer: het YoungDogs Feest.

Dit evenement wordt georganiseerd door de Nederlandse non-profitorganisatie Jonge Honden, die zich inzet voor het vormen van de volgende generatie creatieven. De kern van de organisatie ligt in het versterken van de vertegenwoordiging van jongeren in de reclame-industrie en op het Cannes Lions Festival.

Het thema van het feest van 2024 heeft een speciale betekenis als eerbetoon aan een van de meest uitdagende jaren in de geschiedenis van YoungDogs. We erkennen schaamteloos onze moeilijkheden, maar we weigerden te bezwijken. Wij zijn de Underdogs, gedreven door veerkracht en vastberadenheid. Ondanks tegenslagen blijven we de volgende generatie creatieven vormen.

Onze aanwezigheid op de Playa in Cannes is een gedurfd statement van onze steun voor de jeugd. Zelfs in prestigieuze arena's zoals Cannes eisen we gezien en gehoord te worden. Onze jeugd is geen zwakte, maar een bron van kracht.

We weten dat er veel gelijkgestemden zijn. Dit feest zou niet mogelijk zijn zonder de steun van onze vrienden, bureaus, studio's en productiebedrijven uit Nederland. Het prachtige artwork van dit jaar is gemaakt door Artbox Amsterdam, een creatief centrum sinds 1976, en de kunstenaar Nouch. De collectieve inspanning om jongerenvertegenwoordiging naar Cannes te brengen, toont de brede inzet om de volgende generatie van de reclame-industrie te koesteren. Met het evenement van dit jaar hopen we nog meer mensen te inspireren om zich bij ons aan te sluiten.

Het feest vindt plaats op 18 juni 2024 op 64 Bd de la Croisette, Croisette Beach, om de toekomst van de reclame te vieren.'

Meer info is te vinden op de Insta pagina van de Jonge Honden / YoungDogs NL: www.instagram.com/jongehonden.youngdogs
(PvWK)

Heineken-pitch info van Jonge Honden

creatie Cannes party: Nouch i.s.m. Artbox voor YoungDogs

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken