THNDR Music krijgt nieuwe visuele identiteit

- Bureaus
- 5 mrt 2025 @ 13:51
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 mrt 2025 @ 13:51
- Kel Koenen
THNDR Music, de Amsterdamse boutique studio gespecialiseerd in muziek en sonic branding, introduceert een nieuwe visuele identiteit. Het bedrijf groeide in vijf jaar tijd uit tot een team van vijf specialisten en vindt het tijd om die ontwikkeling ook in de uitstraling door te voeren.
‘We blijven THNDR in hart en nieren, maar onze uitstraling groeit met ons mee’, zegt oprichter Max Gramser. ‘Muziek draait om emotie en connectie en dat brengen we nu nog sterker tot uiting.’
THNDR Music heeft gewerkt aan sonic branding en campagnes voor grote merken als Google (IO), Wilson, Intel, Zwitserleven, DeGiro, Hotjar en VanMoof. Het team, bestaande uit componisten en sound designers met achtergronden in jazz, klassiek, EDM en hiphop, combineert de energie van Amsterdam met internationale invloeden uit onder andere Los Angeles. Naast samenwerkingen met merken werkt THNDR Music nauw samen met gerenommeerde Amsterdamse creatieve bureaus zoals Indie, INDG, Woodwork, Czar, Code D'azur en Being There.
De nieuwe visuele identiteit is ontwikkeld in samenwerking met David & Jim. Designer Jim Janssen: ‘We schreven een manifest dat donder en bliksem verbindt met geluid. Bliksem zorgt voor spanning, donder slaat in met impact, en de naklank blijft hangen – net als een goed muziekstuk. Die drie elementen, anticipation, impact & resonance, vormen de kern van THNDR en zijn gevangen in het logo en de nieuwe uitstraling.’
Om de rebranding te vieren, lanceert THNDR een satirische reveal-film, geregisseerd door Boris Booij (Czar) en met acteur Teun Beurskens in de hoofdrol. De film, met VFX van Janneke van der Wel, speelt op speelse wijze in op de impact die muziek kan hebben en is een knipoog naar de industrie.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

