Musical.ly en Spinnin' Records lanceren live tv format
- Content
- 4 jul 2017 @ 10:28
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentMakers
- 4 jul 2017 @ 10:28
- Redactie Contentmarketing
Musical.ly (naar eigen zeggen 's werelds snelst groeiende social media platform) en muzieklabel Spinnin' Records zijn een samenwerking aangegaan om een nieuwe interactieve, live tv-show te produceren. De zestig minuten durende tv-show genaamd 'Studio Sessions' is iedere woensdag vanaf 18:00 uur te zien op live.ly TV, het streaming platform van Musical.ly.
Studio Sessions geeft een kijkje achter de schermen in het leven van een producer. Bekende internationale artiesten nemen de kijker mee in het creatieve proces van hun laatste plaat. Wat is het verhaal achter de plaat, hoe is er inspiratie opgedaan en hoe kwam het nummer uiteindelijk tot stand? Kijkers kunnen live vragen stellen en emoji's sturen om hun gedachten uit te drukken.
Meindert Kennis, head of digital strategy bij Spinnin' Records, laat weten: 'Als digitaal muzieklabel zijn we constant op zoek naar innovatieve manieren om muziek te promoten. We zijn dan ook erg enthousiast over de samenwerking met een van de meest invloedrijke social media kanalen van dit moment. Samen met Musical.ly hebben we originele content ontwikkeld die interactief is en waarmee we nieuwe doelgroepen bereiken op een relevante manier.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kerst 2025: Tesco en de chaos van de feestdagen
- Karvan Cevitam, Hema en Somention grote winnaars Grand Prix...
- Marketeer Kya de Booij over Jack Daniel's nieuwe Studio Jacket
- Kinderpostzegels en KPN starten campagne tegen eenzaamheid...
- Plus vernieuwt merkbelofte en contentcampagne
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad met adembenemende luchtfilm
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Tesco en de chaos van de... 17-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

