Musical.ly en Spinnin' Records lanceren live tv format

Musical.ly en Spinnin' Records lanceren live tv format
  • Content
  • 4 jul 2017 @ 10:28
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentMakers

Musical.ly (naar eigen zeggen 's werelds snelst groeiende social media platform) en muzieklabel Spinnin' Records zijn een samenwerking aangegaan om een nieuwe interactieve, live tv-show te produceren. De zestig minuten durende tv-show genaamd 'Studio Sessions' is iedere woensdag vanaf 18:00 uur te zien op live.ly TV, het streaming platform van Musical.ly.

Studio Sessions geeft een kijkje achter de schermen in het leven van een producer. Bekende internationale artiesten nemen de kijker mee in het creatieve proces van hun laatste plaat. Wat is het verhaal achter de plaat, hoe is er inspiratie opgedaan en hoe kwam het nummer uiteindelijk tot stand? Kijkers kunnen live vragen stellen en emoji's sturen om hun gedachten uit te drukken.

Meindert Kennis, head of digital strategy bij Spinnin' Records, laat weten: 'Als digitaal muzieklabel zijn we constant op zoek naar innovatieve manieren om muziek te promoten. We zijn dan ook erg enthousiast over de samenwerking met een van de meest invloedrijke social media kanalen van dit moment. Samen met Musical.ly hebben we originele content ontwikkeld die interactief is en waarmee we nieuwe doelgroepen bereiken op een relevante manier.'

 

Lees ook: 4 vragen aan... Meindert Kennis (CMO Spinnin' Records): 'De marketingmix in dance verandert dagelijks'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken