Influencers starten nieuw bureau Social Nomads

  • Content
  • 7 sep 2018 @ 14:25
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingNieuwkomersSocial mediaContent

De influencers Lynn Quanjel (r) en Mailili Sasabone lanceren later deze maand Social Nomads, een social consultancy dat een brug moet slaan tussen bedrijven en influencers.

Er bestaan namelijk nog veel misverstanden, vindt Lynn (@whoisthatblonde). 'Doordat beide partijen elkaars werkwijze niet begrijpen, verloopt communicatie niet altijd soepel. Dit gaat ten koste van de kwaliteit van een samenwerking.' De influencers willen dit tegengaan door middels workshops en consultancy sessies het kennisniveau rondom social media en influencer marketing te verhogen.

Mailili (@maililisasabone) laat weten: 'Wie weet er beter wat er in de social media wereld speelt dan een influencer? Wij zijn altijd op de hoogte van de laatste features, trends en ontwikkelingen. Bovendien hebben we door vallen en opstaan geleerd wat er wel of juist niet werkt op social media.'

De influencers hebben inmiddels een training serie ontwikkeld voor Sanoma Nederland, workshops gegeven bij The Student Hotel en een eerste klant gevonden in Kolibrie Next.

De nieuwe website gaat op 23 september live. Verdere informatie rondom de lancering kan worden gevolgd via het Instagram-kanaal.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken