Influencers starten nieuw bureau Social Nomads
- Content
- 7 sep 2018 @ 14:25
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InfluencermarketingNieuwkomersSocial mediaContent
- 7 sep 2018 @ 14:25
- Lucas Boon
De influencers Lynn Quanjel (r) en Mailili Sasabone lanceren later deze maand Social Nomads, een social consultancy dat een brug moet slaan tussen bedrijven en influencers.
Er bestaan namelijk nog veel misverstanden, vindt Lynn (@whoisthatblonde). 'Doordat beide partijen elkaars werkwijze niet begrijpen, verloopt communicatie niet altijd soepel. Dit gaat ten koste van de kwaliteit van een samenwerking.' De influencers willen dit tegengaan door middels workshops en consultancy sessies het kennisniveau rondom social media en influencer marketing te verhogen.
Mailili (@maililisasabone) laat weten: 'Wie weet er beter wat er in de social media wereld speelt dan een influencer? Wij zijn altijd op de hoogte van de laatste features, trends en ontwikkelingen. Bovendien hebben we door vallen en opstaan geleerd wat er wel of juist niet werkt op social media.'
De influencers hebben inmiddels een training serie ontwikkeld voor Sanoma Nederland, workshops gegeven bij The Student Hotel en een eerste klant gevonden in Kolibrie Next.
De nieuwe website gaat op 23 september live. Verdere informatie rondom de lancering kan worden gevolgd via het Instagram-kanaal.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

