De Speld neemt sportjournalistiek de maat
- Content
- 5 apr 2019 @ 10:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersJournalistiekContentSport
- 5 apr 2019 @ 10:01
- Lucas Boon
De satirische website lanceert vandaag De Speld Sport. Het nieuwe platform wil lucht blazen in de sportwereld die zichzelf soms iets te serieus neemt. 'Winnen is belangrijker dan meedoen.'
Op de foto: Jochem van den Berg (links, oprichter De Speld) en Jaap van de Venis (hoofdredacteur De Speld Sport), tijdens de lancering in de Johan Cruijff Arena gistermiddag.
Gaat Ireen Wüst in de nadagen van haar carrière nog even goed cashen in Qatar? Hoe lang duurt het nog voordat Raymond van Barneveld zijn loopbaan kan beëindigen met een dubbel? En waarom heeft de VAR de scheiding tussen Wesley en Yolanthe teruggedraaid?
Op De Speld Sport kan de sportliefhebber terecht voor hoofd- en bijzaken op het gebied van voetbal, tennis, wielrennen, schaatsen en darten. Jaap van de Venis, die in 2014 bij De Speld als stagiair begon, is aangesteld als hoofdredacteur van het nieuwe platform. Hij laat weten ernaar uit te kijken om de overvolle wereld van de sportjournalistiek de maat te nemen. 'Winnen is belangrijker dan meedoen.'
Volgers
De Speld Sport heeft in korte tijd een schare van 40.000 volgers op de sociale kanalen opgebouwd. Het platform mikt voornamelijk op de mannelijke doelgroep. Eerder deze week is het eerste partnership met sapmerk Innocent van start gegaan rondom het NK Trefbal.
Ga voor meer informatie naar de website.
Beeld door Leander J. Jansen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes