Bunq kiest 3sixtyfive

  • Content
  • 21 jan 2020 @ 11:08
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • InfluencermarketingKlantenContent

Online bank Bunq heeft na aan pitch gekozen voor influencer marketingbureau 3sixtyfive uit Haarlem. Het bureau gaat samen met influencers de nieuwe 'green card' van Bunq in zes landen onder de aandacht brengen.

Bunq lanceerde zijn green card recent in 30 Europese markten. De kaart, gemaakt van roestvrij staal, gaat 50% langer mee dan een plastic pas. Bij elke €100 die de gebruiker met de pas uitgeeft, wordt een nieuwe boom geplant en draagt hij dus bij aan een beter milieu

Voor een eerdere tv-commercial werd nog samengewerkt met The Brave Now, maar nu kiest Bunq dus voor 3sixtyfive. Influencers in Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Spanje en Oostenrijk zullen de komende weken laten zien hoe belangrijk het is om 'groen te gaan'. In Nederland is dit zangeres Roxeanne Hazes (foto). De influencers zijn geselecteerd op basis van hun lifestyle of verhoogd bewustzijn om de wereld een beetje mooier te maken, zo laat Bunq weten. Hun persoonlijke verhalen moeten het nieuwe product tot leven laten brengen.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken