Contentmarketing anno 2020: onderzoek naar aanpak en budgetten
- Content
- 16 jun 2020 @ 12:47
- Link
- 
  
 Lucas Boon
 redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- OnderzoekContent
- 16 jun 2020 @ 12:47
- Lucas Boon
Platform Content en marktonderzoeksbureau Markteffect presenteren een online onderzoek naar de huidige staat van contentmarketing. Deelnemen kan tot dinsdag 30 juni.
Centrale vraag in het onderzoek: verschuift de verdeling tussen content maken en content verspreiden door de tijd heen? Deelvragen zijn:
- In welke mate zijn bedrijven in Nederland bezig met contentmarketing?
- Wat zijn de doelen van contentmarketing anno 2020?
- Hoe wordt het budget voor contentmarketing ingezet?
Deelnemen aan het onderzoek kost 5-7 minuten en kan tot dinsdag 30 juni kan via deze website.
- 
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




