Contentmarketing anno 2020: onderzoek naar aanpak en budgetten
- Content
- 16 jun 2020 @ 12:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - OnderzoekContent
- 16 jun 2020 @ 12:47
- Lucas Boon
Platform Content en marktonderzoeksbureau Markteffect presenteren een online onderzoek naar de huidige staat van contentmarketing. Deelnemen kan tot dinsdag 30 juni.
Centrale vraag in het onderzoek: verschuift de verdeling tussen content maken en content verspreiden door de tijd heen? Deelvragen zijn:
- In welke mate zijn bedrijven in Nederland bezig met contentmarketing?
- Wat zijn de doelen van contentmarketing anno 2020?
- Hoe wordt het budget voor contentmarketing ingezet?
Deelnemen aan het onderzoek kost 5-7 minuten en kan tot dinsdag 30 juni kan via deze website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers