Contentmarketing anno 2020: onderzoek naar aanpak en budgetten

Contentmarketing anno 2020: onderzoek naar aanpak en budgetten
  • Content
  • 16 jun 2020 @ 12:47
  • 25897 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • OnderzoekContent

Platform Content en marktonderzoeksbureau Markteffect presenteren een online onderzoek naar de huidige staat van contentmarketing. Deelnemen kan tot dinsdag 30 juni.

Centrale vraag in het onderzoek: verschuift de verdeling tussen content maken en content verspreiden door de tijd heen? Deelvragen zijn:

  • In welke mate zijn bedrijven in Nederland bezig met contentmarketing?
  • Wat zijn de doelen van contentmarketing anno 2020?
  • Hoe wordt het budget voor contentmarketing ingezet?

Deelnemen aan het onderzoek kost 5-7 minuten en kan tot dinsdag 30 juni kan via deze website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken