Makro lanceert digitaal magazine Groots
- Content
- 7 mei 2021 @ 11:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentFood
- 7 mei 2021 @ 11:00
- Lucas Boon
Makro lanceert een nieuw digitaal magazine genaamd Groots, waarmee de groothandelsketen op 'culinair en gastronomisch Nederland' mikt. Het betreft het vervolg op het eerdere printmagazine Gastvrij.
Het concept en de productie van Groots komt van de hand van contentbureau Totalspiel. In ieder nummer (4 keer per jaar) staat een topchef en zijn favoriete gerecht centraal. In de eerste editie is dat sterrenchef Soenil Bahadoer van de Lindehof. Met het magazine wil Makro de lezer 'door de ogen van de chef' laten kijken.
Video
Groots is het vervolg op het voormalig printmagazine Gastvrij van Makro. Het nieuwe magazine is volledig digitaal. 'We willen de Nederlandse horeca inspireren, maar wel met een andere insteek dan men gewend is. Meer van deze tijd, waarbij je met video's écht wordt meegenomen in het verhaal', legt Markus Pieters, head of horeca bij Makro, uit.
Het eerste nummer verscheen afgelopen april. In de tweede editie (juni) staat chef Roy Eijkelkamp van De Bokkedoorns centraal.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
Laatste Nieuws
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

