Kokoro marketingpartner van Sanitien
- Design
- 9 nov 2020 @ 10:15
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designBranding
- 9 nov 2020 @ 10:15
- Nanny Kuilboer
Sanitien is een handsanitizer van Nederlandse bodem ‘die niet plakt, niet stinkt en 80% alcohol bevat’. Creatief bureau Kokoro helpt Sanitien als marketingpartner bij hun positionering, visual identity en de vertaling naar campagnes.
De ontwikkelaars van het product hebben jarenlange ervaring in het distilleren van gin en whisky en hebben nu hun kennis en kunde ingezet om ‘de ultieme hand sanitizer’ te ontwikkelen. Inmiddels wordt Sanitien verkocht door heel het land (B2B) én is het ook verkrijgbaar als private label.
'In goede handen'
Kokoro ontwikkelde in samenwerking met illustrator Mijke Coebergh de illustratiestijl en de positionerende regel: ‘Sanitien. In goede handen’. Merlijn van Vliet, creative director Kokoro: ‘We hebben samen met het team van Sanitien een sanitizermerk ontwikkeld dat gastvrijheid, vertrouwen en veiligheid uitstraalt. Merkwaarden die natuurlijk superbelangrijk zijn in deze tijd en alleen maar belangrijker worden. Het is ook heel bijzonder om aan een merk te werken dat zo'n enorme betekenisvolle rol in het dagelijks leven van mensen kan spelen.’
'Simpel, snel en prettig'
Er is een langdurige samenwerking aangegaan. dus er worden de komende tijd nog veel meer activiteiten rondom het merk uitgerold. Julia den Ouden, brandmanager Sanitien: ‘Bij Sanitien geloven we dat handsanitizers simpel, snel, en prettig moeten zijn en dat is lang niet altijd het geval. Het merk speelt daar natuurlijk een hele belangrijke rol bij. Samen met Kokoro bouwen we secuur en gedegen aan een betekenisvol merk.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers