Qatar Airways rolt loper uit

Qatar Airways rolt loper uit
  • Design
  • 14 apr 2022 @ 13:47
  • 17079 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De luchtvaartmaatschappij heeft een nieuwe campagnevideo waarin ze de 'bordeauxrode' tapijt uitrolt om passagiers uit te nodigen om opnieuw het luchtruim te kiezen en nieuwe reisherinneringen te maken met Qatar Airways.

De video is onderdeel van de rebrandingcampagne 'Let's Fly' waarbij reizigers uitgenodigd worden om het luchtruim te kiezen nu de wereld weer open gaat

Nadat reizen tijdens de afgelopen twee jaar uitgesteld moesten worden, moedigt de nieuwe campagne mensen aan om een ontdekkingsreis te starten vanaf het moment dat ze aan boord van Qatar Airays stappen.

Het creatief bureau McCann London tekende voor de uitvoering. Dit is volgens Qatar de grootste branding samenwerking voor de luchtvaartmaatschappij in de afgelopen zeven jaar.

Qatar Airways heeft haar netwerk uitgebreid tot bijna 150 bestemmingen wereldwijd met ongeveer 500 dagelijkse vluchten. Akbar Al Baker, Group CEO van de Qatar Airways Group: ‘De wereld heeft de afgelopen twee jaar voor veel uitdagingen gestaan en nu mensen opnieuw beginnen te reizen, hopen we dat deze nieuwste merkcampagne hen zal inspireren om vertrouwen te hebben om opnieuw het luchtruim te kiezen en een uitzonderlijke reis te ervaren met de beste luchtvaartmaatschappij ter wereld. Het is onze missie om reizigers uit te nodigen, waar ook ter wereld, om herinneringen te creëren voor onze passagiers en ervoor te zorgen dat de reis deel uitmaakt van hun ervaring en niet alleen een manier is om op hun bestemming te geraken. We rollen echt de bordeauxrode loper uit voor iedereen aan boord om het ongeëvenaarde niveau van product en service te tonen die reizigers ervaren wanneer ze met Qatar Airways vliegen.’

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken