Qatar Airways rolt loper uit
- Design
- 14 apr 2022 @ 13:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 14 apr 2022 @ 13:47
- Sjaak Hoogkamer
De luchtvaartmaatschappij heeft een nieuwe campagnevideo waarin ze de 'bordeauxrode' tapijt uitrolt om passagiers uit te nodigen om opnieuw het luchtruim te kiezen en nieuwe reisherinneringen te maken met Qatar Airways.
De video is onderdeel van de rebrandingcampagne 'Let's Fly' waarbij reizigers uitgenodigd worden om het luchtruim te kiezen nu de wereld weer open gaat
Nadat reizen tijdens de afgelopen twee jaar uitgesteld moesten worden, moedigt de nieuwe campagne mensen aan om een ontdekkingsreis te starten vanaf het moment dat ze aan boord van Qatar Airays stappen.
Het creatief bureau McCann London tekende voor de uitvoering. Dit is volgens Qatar de grootste branding samenwerking voor de luchtvaartmaatschappij in de afgelopen zeven jaar.
Qatar Airways heeft haar netwerk uitgebreid tot bijna 150 bestemmingen wereldwijd met ongeveer 500 dagelijkse vluchten. Akbar Al Baker, Group CEO van de Qatar Airways Group: ‘De wereld heeft de afgelopen twee jaar voor veel uitdagingen gestaan en nu mensen opnieuw beginnen te reizen, hopen we dat deze nieuwste merkcampagne hen zal inspireren om vertrouwen te hebben om opnieuw het luchtruim te kiezen en een uitzonderlijke reis te ervaren met de beste luchtvaartmaatschappij ter wereld. Het is onze missie om reizigers uit te nodigen, waar ook ter wereld, om herinneringen te creëren voor onze passagiers en ervoor te zorgen dat de reis deel uitmaakt van hun ervaring en niet alleen een manier is om op hun bestemming te geraken. We rollen echt de bordeauxrode loper uit voor iedereen aan boord om het ongeëvenaarde niveau van product en service te tonen die reizigers ervaren wanneer ze met Qatar Airways vliegen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
- The Drum over SXSW 2024
Laatste Nieuws
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
- Hunter Douglas wint R+T Innovation... 20-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing