Lidl biedt met Kerst luxe voor iedereen
- Food-en-retail
- 6 dec 2019 @ 11:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCreatieMarketing
- 6 dec 2019 @ 11:11
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf 6 december 2019 start de Lidl-Kerstcampagne, waarin heel Nederland een onvergetelijke Kerst wordt gewenst met een uitgebreid Delicieux-feestassortiment. De luxe producten zijn volgens Lidl bovenal heel betaalbaar voor iedereen.
Met meer dan 500 luxe producten is er voor ieder wat wils, of het nu een makkelijk Kerstdiner betreft of een uitgebreid 5-gangen menu, aldus de retailketen.
Jorieke de Vries, senior manager Marketing bij Lidl Nederland: 'In de campagne hebben we op het nummer Little by Little van Dusty Springfield een geheel eigen liedje geschreven. Samen met Bureau van het Jaar Joe Public, hebben we een commercial bedacht met typische Kerstmomenten die voor iedereen herkenbaar zijn. Met lekkere gerechten die allemaal bij Lidl vandaan komen. Tezamen met het aanstekelijke liedje dat niet meer uit je hoofd gaat, is het een vrolijke Kerstcommercial waarin de gezellige momenten met familie en vrienden centraal staan. Net als vorig jaar hebben we gekozen voor een grappig einde, wat zorgt voor een glimlach op het gezicht.'
Van 6 tot en met 26 december 2019 is de campagne te zien op de landelijke TV-zenders, alle grote radiozenders, outdoor, dagbladen en online kanalen. Bekijk de tvc hieronder.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- kerstdiner
- betaalbaar
- makkelijk
- luxe
- kerstcampagne
- 5-gangen
- iedereen
- retail
- marketing
- Joe Public
- Lidl
- menu
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
- Praxis introduceert AI-hulp in app... 30-06-2025
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers