Lidl biedt met Kerst luxe voor iedereen
- Food-en-retail
- 6 dec 2019 @ 11:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCreatieMarketing
- 6 dec 2019 @ 11:11
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf 6 december 2019 start de Lidl-Kerstcampagne, waarin heel Nederland een onvergetelijke Kerst wordt gewenst met een uitgebreid Delicieux-feestassortiment. De luxe producten zijn volgens Lidl bovenal heel betaalbaar voor iedereen.
Met meer dan 500 luxe producten is er voor ieder wat wils, of het nu een makkelijk Kerstdiner betreft of een uitgebreid 5-gangen menu, aldus de retailketen.
Jorieke de Vries, senior manager Marketing bij Lidl Nederland: 'In de campagne hebben we op het nummer Little by Little van Dusty Springfield een geheel eigen liedje geschreven. Samen met Bureau van het Jaar Joe Public, hebben we een commercial bedacht met typische Kerstmomenten die voor iedereen herkenbaar zijn. Met lekkere gerechten die allemaal bij Lidl vandaan komen. Tezamen met het aanstekelijke liedje dat niet meer uit je hoofd gaat, is het een vrolijke Kerstcommercial waarin de gezellige momenten met familie en vrienden centraal staan. Net als vorig jaar hebben we gekozen voor een grappig einde, wat zorgt voor een glimlach op het gezicht.'
Van 6 tot en met 26 december 2019 is de campagne te zien op de landelijke TV-zenders, alle grote radiozenders, outdoor, dagbladen en online kanalen. Bekijk de tvc hieronder.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Joe Public
- kerstdiner
- kerstcampagne
- luxe
- Lidl
- betaalbaar
- 5-gangen
- marketing
- retail
- menu
- iedereen
- makkelijk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes