Jacco Tas nieuwe ceo Buddha to Buddha
- Food-en-retail
- 17 apr 2020 @ 11:32
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 17 apr 2020 @ 11:32
- Peter van Woensel Kooy
Jacco Tas treedt aan als ceo van sieradenmerk Buddha to Buddha. 'Hij zal het Buddha to Buddha team helpen een transitie te maken waarbinnen zowel digitaal als internationaal grote stappen worden gezet.'
Onder leiding van Tas zal Buddha to Buddha de focus leggen op een verhoging van de online zichtbaarheid en digitale sales, zo verwacht het merk. 'Dit zal gebeuren door de e-commerce business van zowel de eigen webshop als die van online resellers centraal te stellen, zonder dat hierbij de traditionele juweliers uit het oog worden verloren. Jacco Tas is de uitgelezen persoon om Buddha to Buddha te helpen de gewenste multichannel benadering verder uit te rollen.' Tas was voorheen werkzaam als onder meer commercieel directeur bij Thomas Cook Nederland, commercieel directeur bij Bizztravel en manager inkoop & productontwikkeling bij D-reizen.
Gedreven specialisten
De sieraden- en accessoire branche ligt hem na aan het hart, meldt Buddha to Buddha.'Tussen 2015 en 2018 was hij algemeen directeur en co-owner van Brandfield. Met zijn ervaring in business, retail, e-commerce en sieraden/accessoires, zal Jacco Tas het sterke team van gedreven vakspecialisten bij Buddha to Buddha per 15 april 2020 aansturen.'
'Na mijn vertrek uit deze branche twee jaar geleden, heeft deze op mij altijd zijn aantrekkingskracht behouden', reageert Tas, 'Ik kijk er naar uit om Buddha to Buddha te begeleiden in de ambities en het merk door onder meer internationale en online expansie verder te laten groeien.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




