Jacco Tas nieuwe ceo Buddha to Buddha
- Food-en-retail
- 17 apr 2020 @ 11:32
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 17 apr 2020 @ 11:32
- Peter van Woensel Kooy
Jacco Tas treedt aan als ceo van sieradenmerk Buddha to Buddha. 'Hij zal het Buddha to Buddha team helpen een transitie te maken waarbinnen zowel digitaal als internationaal grote stappen worden gezet.'
Onder leiding van Tas zal Buddha to Buddha de focus leggen op een verhoging van de online zichtbaarheid en digitale sales, zo verwacht het merk. 'Dit zal gebeuren door de e-commerce business van zowel de eigen webshop als die van online resellers centraal te stellen, zonder dat hierbij de traditionele juweliers uit het oog worden verloren. Jacco Tas is de uitgelezen persoon om Buddha to Buddha te helpen de gewenste multichannel benadering verder uit te rollen.' Tas was voorheen werkzaam als onder meer commercieel directeur bij Thomas Cook Nederland, commercieel directeur bij Bizztravel en manager inkoop & productontwikkeling bij D-reizen.
Gedreven specialisten
De sieraden- en accessoire branche ligt hem na aan het hart, meldt Buddha to Buddha.'Tussen 2015 en 2018 was hij algemeen directeur en co-owner van Brandfield. Met zijn ervaring in business, retail, e-commerce en sieraden/accessoires, zal Jacco Tas het sterke team van gedreven vakspecialisten bij Buddha to Buddha per 15 april 2020 aansturen.'
'Na mijn vertrek uit deze branche twee jaar geleden, heeft deze op mij altijd zijn aantrekkingskracht behouden', reageert Tas, 'Ik kijk er naar uit om Buddha to Buddha te begeleiden in de ambities en het merk door onder meer internationale en online expansie verder te laten groeien.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes