Philips TV eerste met gepersonaliseerd geluid
- Food-en-retail
- 3 mrt 2021 @ 11:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 3 mrt 2021 @ 11:25
- Sjaak Hoogkamer
TP Vision heeft op de Internationale Dag van het Gehoor bekendgemaakt dat Philips TV als eerste Mimi Sound Personalisation in zijn televisietoestellen zal opnemen. Dit stelt consumenten in staat om het geluid aan te passen aan hun persoonlijke voorkeur.
TP Vision is de licentiehouder die verantwoordelijk is voor het ontwerp, de ontwikkeling, de productie en de marketing van Philips TV (in Europa, Rusland, het Midden-Oosten, Zuid-Amerika, India en geselecteerde landen in Azië-Pacific) en Philips Sound (wereldwijd).
TP Vision gaat het merendeel van de toestellen uit de Europese Android tv-serie van 2021 uitrusten met Mimi Sound Personalisation-technologie.
In een reactie stelt Martijn Smelt, CMO Europe TP Vision: ‘We vinden de algehele gebruikservaring van onze klanten net zo belangrijk als hoge beeld- en geluidskwaliteit van onze Philips TV-toestellen. De toevoeging van de Mimi-functionaliteit bewijst dat tv-kijken verder kan worden verbeterd en gepersonaliseerd voor een optimale ervaring voor al onze klanten.’
Met Mimi Sound Personalisation kunnen gebruikers de instellingen van hun tv-audio aanpassen aan hun eigen luisterprofiel met een korte gehoortest via een iOS- of Android-handset of -tablet. Op basis hiervan wordt een zogenoemd persoonlijk hearing ID-profiel gemaakt dat vervolgens eenvoudig kan worden gesynchroniseerd met de televisie via een QR-code. Het resultaat is volgens TP Vision een 'gepersonaliseerde geluidsprestatie en geoptimaliseerde televisiebeleving'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing