Philips TV eerste met gepersonaliseerd geluid
- Food-en-retail
- 3 mrt 2021 @ 11:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 3 mrt 2021 @ 11:25
- Sjaak Hoogkamer
TP Vision heeft op de Internationale Dag van het Gehoor bekendgemaakt dat Philips TV als eerste Mimi Sound Personalisation in zijn televisietoestellen zal opnemen. Dit stelt consumenten in staat om het geluid aan te passen aan hun persoonlijke voorkeur.
TP Vision is de licentiehouder die verantwoordelijk is voor het ontwerp, de ontwikkeling, de productie en de marketing van Philips TV (in Europa, Rusland, het Midden-Oosten, Zuid-Amerika, India en geselecteerde landen in Azië-Pacific) en Philips Sound (wereldwijd).
TP Vision gaat het merendeel van de toestellen uit de Europese Android tv-serie van 2021 uitrusten met Mimi Sound Personalisation-technologie.
In een reactie stelt Martijn Smelt, CMO Europe TP Vision: ‘We vinden de algehele gebruikservaring van onze klanten net zo belangrijk als hoge beeld- en geluidskwaliteit van onze Philips TV-toestellen. De toevoeging van de Mimi-functionaliteit bewijst dat tv-kijken verder kan worden verbeterd en gepersonaliseerd voor een optimale ervaring voor al onze klanten.’
Met Mimi Sound Personalisation kunnen gebruikers de instellingen van hun tv-audio aanpassen aan hun eigen luisterprofiel met een korte gehoortest via een iOS- of Android-handset of -tablet. Op basis hiervan wordt een zogenoemd persoonlijk hearing ID-profiel gemaakt dat vervolgens eenvoudig kan worden gesynchroniseerd met de televisie via een QR-code. Het resultaat is volgens TP Vision een 'gepersonaliseerde geluidsprestatie en geoptimaliseerde televisiebeleving'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers