EasyToys nu ook in 1.200 Kruidvat-winkels te koop
- Food-en-retail
- 23 sep 2024 @ 10:37
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Retail
- 23 sep 2024 @ 10:37
- Nanny Kuilboer
Erotische webshop EasyToys verdubbelt zijn aandeel in Nederlandse winkels en verkoopt met ingang van vandaag ook via 1.200 winkels van Kruidvat (Nederland en België) en online via Kruidvat.nl.
Kruidvat gaat per 23 september erotische producten verkopen van EasyToys. De speeltjes en aanverwanten komen te liggen in 1.200 winkels in Nederland en België.
Hema en Hunkemöller gingen al voor
EasyToys is al langer te vinden in fysieke winkels. In 2022 lanceerde de webshop met Hema een lijn van seksspeeltjes en lingerieketen Hunkemöller voegde een private toyscollectie aan het assortiment. Ook heeft EasyToys twee eigen winkels in Groningen en in Den Haag.
Drempelverlagend
De verkoop van erotische producten van EasyToys door de drogisterijketen verlaagt voor mensen de drempel om deze artikelen te kopen, verwacht Joël Groen, commercieel directeur EasyToys: ‘Onze missie is dat iedereen plezier heeft en een gezond seksleven hoort daarbij. Het is daarom goed dat onze speeltjes verkrijgbaar zijn voor volwassen consumenten en dat is mogelijk door de toevoeging van onze producten aan het assortiment van Kruidvat.’
Anna Catharina Homan, category manager bij AS Watson Health & Beauty Benelux, waar Kruidvat onderdeel van is: ‘Het taboe rondom seksuele gezondheid wordt gelukkig steeds kleiner en het bereikbaar maken van deze producten draagt daar zeker aan bij. Ook zien we dat de verkoop van ons assortiment voor volwassenen al geruime tijd stijgt, waardoor het een logische stap is om dat verder uit te breiden.’
Starterspakket
Voor Kruidvat heeft EasyToys een Explorers Box samengesteld die in gelimiteerde oplage beschikbaar zal zijn. Hierin is de Lily-vibrator opgenomen, één van EasyToys’ best verkochte items. De box is bedoeld als een soort starterspakket. De set wordt aangevuld met een butt plug, glijmiddel op waterbasis en toy cleaner om de speeltjes schoon te maken.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Consumenten beschuldigen Lay's van krimpflatie - foodmerk...
- Albert Heijn introduceert hamstergezin
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Lidl introduceert Supersupplementen om groente te promoten
- Zachtfruitcampagne ‘Een handje zomer’ richt zich op jonge...
- Driehoek is het nieuwe vierkant: Verkade vernieuwt chocoladereep
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren -... 13-06-2025
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam en... 11-06-2025
- Bakker Bart speelt in op knorrende... 10-06-2025
- Aldi verleidt pubers met versaanbod10-06-2025
- Jumbo lanceert 'De lekkerste... 05-06-2025
- [onderzoek] Consument kiest vaak... 05-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation