Zorgvuldig omgaan met de buurt in nieuwe Plus commercial

- Food-en-retail
- 10 sep 2024 @ 09:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 sep 2024 @ 09:14
- Michiel van Zaane
In de nieuwe tv-commercial laat Plus zien dat de supermarkt en haar lokale ondernemers heel goed weten waar een beter milieu begint: bij henzelf.
In de film ‘Kartrekkers’ zien we dat de lokale Plus ondernemer uit (het fictieve dorp) Langekerk, in zijn jonge jaren leert om goed voor zijn buurt te zorgen. Na een sprong in de tijd zien we de Plus ondernemer vol trots vertellen over zijn Kartrekkers: Fairtrade en biologische producten voor een normale prijs. Zo kunnen meer mensen kiezen voor goed eten zonder dat het meer kost. Ook dat is één van de voordelen van Plus. Met deze nieuwe commercial benadrukt de supermarktketen het belang van zorgvuldigheid. Zorgvuldig omgaan met de omgeving en met de buurt.
Jan-Willem Smits, bedenker van de commercial: ‘De commercial is geïnspireerd op het motto uit de jaren 90: "Een beter milieu begint bij jezelf”. En jong geleerd is oud gedaan. Zo presenteert Plus ondernemer Johan vandaag de dag de Kartrekkers. Daarmee wordt goed eten toegankelijk voor iedereen.’
Okke Wiarda, Manager Merk en Communicatie bij Plus: ‘Door Fairtrade of biologische producten voor de prijs van het reguliere product aan te bieden maken we de bewuste keuze makkelijker. Onze Kartrekkers lopen voorop in het betaalbaar maken van goed eten, en daar zijn we trots op.’
Credits
Plus Supermarkt: Matthijs Moeken, Okke Wiarda, Ko Schout, Chiel Den Otter
RTV Producer: Koen Barnhard
Creative: Jan-Willem Smits
Regisseur: Maarten Treurniet
Producer: Bas Pinkster
Director of photography: Ton Peters
Art department: Bram van de Ven
Editor: Peter Alderliesten
Grading en online: Captcha
Audiomix: Studio Levalo
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




