Primark start borstkankercampagne
- Food-en-retail
- 1 okt 2024 @ 09:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 okt 2024 @ 09:10
- Sjaak Hoogkamer
De bewustwordingscampagne 'We're with you' brengt de reis van vijf vrouwen in vijf landen onder de aandacht die getroffen zijn door borstkanker.
Door middel van zelfgemaakte video's en foto's die in de Primark-etalages van meer dan 450 winkels wereldwijd en via de digitale kanalen te zien zijn, delen getroffen vrouwen hun verhalen en benadrukken ze het belang van de steun die ze hebben gekregen.
Naast de campagne doet Primark wereldwijd diverse donaties. In Nederland ontvangt Pink Ribbon een donatie van 75.000 euro. De donatie komt ten goede aan bewustwording, onderzoek en steun voor kankerbestrijding. Naast de donatie vanuit Primark, is het in de winkels voor klanten de gehele maand oktober mogelijk een donatie te doen.
Nieuwe collectie
Met deze campagne lanceert Primark voor de vierde keer haar nieuwe collectie om aandacht te vragen voor borstkanker. De nieuwste Breast Cancer Awareness-collectie omvat 37 producten en bestaat uit postoperatief ondergoed en limited-edition vrijetijdskleding en accessoires die steun betuigt aan vrouwen met borstkanker. De collectie is vanaf 1 oktober verkrijgbaar in alle Nederlandse winkels.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




