Berndt de Wit is manager Storefronts bij Sanoma
- Media
- 21 mei 2015 @ 15:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MultichannelPersonaliaMarketingOnline
- 21 mei 2015 @ 15:05
- Redactie Media
Berndt de Wit is deze maand gestart als manager Storefronts voor de internationale fashion- en lifestyle-georiënteerde merken Fashionchick, StyleToday, MenToday, MyHomeshopping en KidsToday van Sanoma.
De Wit heeft een uitstekend trackrecord in de online fashion-industrie. Met meer dan tien jaar ervaring als senior online en offline marketingmanager voor gevestigde lifestyle-merken zoals Yves Rocher, Gaastra Sportswear, Garcia Jeans en Warner Music.
Bij Sanoma zal De Wit de internationale business unit bestaande uit vijftig Storefronts-medewerkers aansturen. 'Ik ben zeer enthousiast over mijn start bij Sanoma en ik ben ervan overtuigd dat ik de internationale digitale business samen met het fantastische Storefronts-team een volgende commerciële en inhoudelijke stap kan laten maken', aldus De Wit.
Kuldip Singh, COO Sanoma Digital NL: 'Berndt heeft laten zien dat hij erg succesvol is in het ontginnen van nieuwe groeimogelijkheden. Er liggen enorm veel kansen bij het Storefronts team, zowel op content als op performance marketing gebied. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Berndt het Storefronts team naar nieuwe successen zal leiden.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Fashionchick
- lifestyle
- Storefronts
- Sanoma
- Berndt de Wit
- StyleToday
- MyHomeshopping
- mode
- MenToday
- KidsToday
- fashion
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Telegraaf vernieuwt grondig app en website
- [onderzoek] Digitale vermoeidheid groeit onder jongeren
- DPG Media zet nieuwe standaard in programmatic met eigen PMP...
- Nieuwe podcast Beauty Bullshit onderzoekt cosmeticamerken
- DPG Media deelt attention score met adverteerders
- Mediaconsumptie zomer: print, podcasts en puzzels winnen terrein
Laatste Nieuws
- Piet Parra ontwerpt literaire... 15-06-2025
- Mediaconsumptie zomer: print,... 13-06-2025
- DPG Media deelt attention score met... 13-06-2025
- Digital stuwt mediabestedingen naar... 10-06-2025
- Nieuwe podcast Beauty Bullshit... 06-06-2025
- DPG Media zet nieuwe standaard in... 05-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation