BNR Nieuwsradio gooit programmering om
- Media
- 5 sep 2016 @ 11:02
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaJournalistiekRadio
- 5 sep 2016 @ 11:02
- Redactie Media
BNR Nieuwsradio is vandaag gestart met een vernieuwde programmering. Daar horen ook nieuwe gezichten bij: Bas van Werven presenteert dagelijks BNR De Ochtendspits, terwijl Ruud de Wild van start gaat met het nieuwe programma BNR Ask Me Anything.
Van Werven (zie video hieronder) presenteert dagelijks van 06:00 tot 10:00 uur BNR De Ochtendspits. Iedere dag brengt hij op een prettige manier – maar altijd kritisch – een dagelijkse portie nieuws en actualiteiten om de dag goed geïnformeerd te beginnen.
Ruud de Wild gaat van start met het nieuwe programma BNR Ask Me Anything dat dagelijks van 14:00 tot 15:00 uur te horen is. BNR-luisteraars kunnen over een specifiek onderwerp van alles vragen via social media, BNR.nl of via de telefoon. Ruud de Wild zoekt samen met experts naar antwoorden op deze vragen.
BNR Zakendoen wordt dagelijks 10:00-12:00 uur gepresenteerd door Annette van Soest en Thomas van Zijl. Roelof Hemmen is 12:00-14:00 uur te horen in het programma BNR Hemmen. Petra Grijzen blijft de presentator van BNR Spitsuur, ma t/m do 16:00-19:00 uur. Wilfred Genee blijft de vertrouwde stem op de vrijdagmiddag 16:00-18:30 uur tijdens BNR The Friday Move.
Bekijk de volledige programmering hier met de indeling van alle pro-programma's van BNR Nieuwsradio, zoals BNR Eyeopeners, BNR De Nieuwe Wereld, BNR Digitaal, BNR Juridische Zaken, BNR Gangmakers, BNR De Nationale Autoshow, BNR Bouwmeesters, FD Persoonlijk On Air, BNR Beurswatch en BNR De Wereld.
Goedemorgen! Wat kun je vandaag verwachten op BNR en https://t.co/EUd8MtJyFp? Bas en @LamyaeA praten je bij! pic.twitter.com/KjQ2jAxbli
— BNR Nieuwsradio (@BNR) September 5, 2016
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes