Storytel goes Belgium

Storytel goes Belgium
  • Media
  • 24 sep 2020 @ 11:28
  • 13513 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Bereik

Het luisterboekenplatform Storytel zet haar wereldwijde groei door en zal in het laatste kwartaal van dit jaar ook beschikbaar zijn voor Vlaamse abonnees.

De lancering in Vlaanderen is naar eigen zeggen een logische volgende stap in de expansie van het bedrijf. Het brede aanbod Nederlandse en Franse luisterboeken zal voor de release in Vlaanderen worden uitgebreid met een ruime selectie Belgische literatuur, thrillers, kinderboeken, poëzie en comedy en meer. Er zullen ook Franse en Duitse boeken beschikbaar zijn.

Storytel breidt service uit naar Vlaanderen

‘Vlaanderen is een markt met veel liefde voor boeken en verhalen,’ zegt Ruth de Jager, Country Manager Nederland en België bij Storytel. ‘Wij gaan samenwerken met verschillende uitgeverijen in België zodat we onze nieuwe abonnees een mooi lokaal aanbod kunnen aanbieden. Dit gaat van werken van Belgische auteurs, over Storytel Originals tot luisterboeken die worden voorgelezen door lokale insprekers.’

 

Storytel is een abonnementsdienst voor luisterboeken. De Storytel app voor smartphone en tablet geeft onbeperkt toegang tot het luisteren van ruim 200.000 luisterboeken voor een vast bedrag per maand.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken