Klöpping verlaat Blendle
- Media
- 7 jan 2021 @ 13:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Online
- 7 jan 2021 @ 13:40
- Lucas Boon
Blendle-oprichter Alexander Klöpping vertrekt bij zijn online kiosk. Na acht jaar is het tijd voor iets nieuws, zo laat hij weten op Twitter.
'Ik weet nog niet zeker wat de toekomst biedt, maar ik wist wel dat ik eerst de moeilijke stap moest zetten om te vertrekken. Mijn nieuwsgierigheid heeft de neiging me in allerlei richtingen te leiden. Ik denk dat ik minder zal redden en nieuwe dingen zal bouwen. Maar we zullen zien', aldus Klöpping in een verklaring op Medium.
Blendle in 2014, met op links Klöpping.
Alexander Klöpping (33) richtte in 2014 Blendle op, samen met Marten Blankesteijn. Blendle is een online kiosk waarop losse artikelen uit Nederlandse kranten en tijdschriften gekocht kunnen worden. Afgelopen zomer werd Blendle overgenomen door het Franse Cafeyn.
Foto boven via Medium.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

