[TVOH-gate] Bloemlezing van 8 reacties op social media
- Media
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MaatschappijMerkenTelevisie
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Peter van Woensel Kooy
Het was de voorlopige mediahype van het jaar en dat op YouTube: de uitzending 'Boos - This is the voice' over misstanden bij talentshow TVOH. Aansluitend ontploften de social media, van Trali B tot pakjes boter op hoofden. Een selectie van de acht meest opvallende postings.
De aflevering van Boos over de beerput van The Voice of Holland is op YouTube na iets meer dan een halve dag al ruim 7,4 miljoen keer bekeken (bron: Metronieuws). Voor het perspectief over het enorme kijkcijfer: het Nederlands voetbalelftal haalt 7 miljoen kijkers bij belangrijke wedstrijden maar zelden. De uitzending duurt 1,2 uur. In het programma reageert ook Talpa’s John de Mol voor het eerst op de beschuldigingen. De laatste 3 minuten van Boos zijn indrukwekkend gemonteerd. Hieronder een bloemlezing van 8 reacties op social media, met uiteenlopende inhoud. En de link naar de uitzending.
(samenstelling: PvWK)
Klik hier voor de YouTube-uitzending 'Boos: This is the voice'
Lees ook: Boos-uitzending over The voice of Holland meer dan tien miljoen keer bekeken
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- sexuele intimidatie
- John de Mol
- #metoo
- foute BN-ers
- Tim Hofman
- aanklacht
- RTL
- Talpa
- The Voice
- Boos
- aangifte
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes