[TVOH-gate] Bloemlezing van 8 reacties op social media
- Media
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MaatschappijMerkenTelevisie
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Peter van Woensel Kooy
Het was de voorlopige mediahype van het jaar en dat op YouTube: de uitzending 'Boos - This is the voice' over misstanden bij talentshow TVOH. Aansluitend ontploften de social media, van Trali B tot pakjes boter op hoofden. Een selectie van de acht meest opvallende postings.
De aflevering van Boos over de beerput van The Voice of Holland is op YouTube na iets meer dan een halve dag al ruim 7,4 miljoen keer bekeken (bron: Metronieuws). Voor het perspectief over het enorme kijkcijfer: het Nederlands voetbalelftal haalt 7 miljoen kijkers bij belangrijke wedstrijden maar zelden. De uitzending duurt 1,2 uur. In het programma reageert ook Talpa’s John de Mol voor het eerst op de beschuldigingen. De laatste 3 minuten van Boos zijn indrukwekkend gemonteerd. Hieronder een bloemlezing van 8 reacties op social media, met uiteenlopende inhoud. En de link naar de uitzending.
(samenstelling: PvWK)
Klik hier voor de YouTube-uitzending 'Boos: This is the voice'
Lees ook: Boos-uitzending over The voice of Holland meer dan tien miljoen keer bekeken
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- The Voice
- RTL
- Tim Hofman
- Boos
- Talpa
- #metoo
- aanklacht
- aangifte
- foute BN-ers
- John de Mol
- sexuele intimidatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing