[TVOH-gate] Bloemlezing van 8 reacties op social media
- Media
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MaatschappijMerkenTelevisie
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Peter van Woensel Kooy
Het was de voorlopige mediahype van het jaar en dat op YouTube: de uitzending 'Boos - This is the voice' over misstanden bij talentshow TVOH. Aansluitend ontploften de social media, van Trali B tot pakjes boter op hoofden. Een selectie van de acht meest opvallende postings.
De aflevering van Boos over de beerput van The Voice of Holland is op YouTube na iets meer dan een halve dag al ruim 7,4 miljoen keer bekeken (bron: Metronieuws). Voor het perspectief over het enorme kijkcijfer: het Nederlands voetbalelftal haalt 7 miljoen kijkers bij belangrijke wedstrijden maar zelden. De uitzending duurt 1,2 uur. In het programma reageert ook Talpa’s John de Mol voor het eerst op de beschuldigingen. De laatste 3 minuten van Boos zijn indrukwekkend gemonteerd. Hieronder een bloemlezing van 8 reacties op social media, met uiteenlopende inhoud. En de link naar de uitzending.
(samenstelling: PvWK)
Klik hier voor de YouTube-uitzending 'Boos: This is the voice'
Lees ook: Boos-uitzending over The voice of Holland meer dan tien miljoen keer bekeken
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- #metoo
- Tim Hofman
- John de Mol
- foute BN-ers
- aangifte
- Talpa
- RTL
- Boos
- aanklacht
- sexuele intimidatie
- The Voice
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing