[TVOH-gate] Bloemlezing van 8 reacties op social media
- Media
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MaatschappijMerkenTelevisie
- 21 jan 2022 @ 09:30
- Peter van Woensel Kooy
Het was de voorlopige mediahype van het jaar en dat op YouTube: de uitzending 'Boos - This is the voice' over misstanden bij talentshow TVOH. Aansluitend ontploften de social media, van Trali B tot pakjes boter op hoofden. Een selectie van de acht meest opvallende postings.
De aflevering van Boos over de beerput van The Voice of Holland is op YouTube na iets meer dan een halve dag al ruim 7,4 miljoen keer bekeken (bron: Metronieuws). Voor het perspectief over het enorme kijkcijfer: het Nederlands voetbalelftal haalt 7 miljoen kijkers bij belangrijke wedstrijden maar zelden. De uitzending duurt 1,2 uur. In het programma reageert ook Talpa’s John de Mol voor het eerst op de beschuldigingen. De laatste 3 minuten van Boos zijn indrukwekkend gemonteerd. Hieronder een bloemlezing van 8 reacties op social media, met uiteenlopende inhoud. En de link naar de uitzending.
(samenstelling: PvWK)
Klik hier voor de YouTube-uitzending 'Boos: This is the voice'
Lees ook: Boos-uitzending over The voice of Holland meer dan tien miljoen keer bekeken
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- RTL
- John de Mol
- The Voice
- #metoo
- Tim Hofman
- sexuele intimidatie
- Talpa
- foute BN-ers
- aangifte
- aanklacht
- Boos
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes