Inschrijving Mercurs geopend
- Media
- 4 jul 2022 @ 11:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jul 2022 @ 11:23
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf vandaag kan tot 15 september voor drie categorieën van de Mercurs worden ingeschreven: Magazinemerk, Reportage en Artdirection van het Jaar. De uitreiking is vrijdagmiddag 4 november 2022 als afsluiting van de Mag Inspiration Day in B.Amsterdam.
Multimediale magazinemerken, groot en klein, zijn welkom in de categorie Magazinemerk. Journalistieke prestaties dingen mee in de categorie Reportage. Voor deze categorie kunnen diverse producties worden ingezonden: diepgravende interviews, (video)series, podcasts en columns. Superieure vormgeving of een restyling van een magazine wordt beoordeeld in de categorie Artdirection.
Inzenden kan via mercurs.nl. De inzendtermijn sluit donderdag 15 september 2022.
De uitreiking van de Mercurs is vrijdagmiddag 4 november 2022 als afsluiting van de Mag Inspiration Day in B.Amsterdam. Tijdens de derde editie van dit event voor magazinemakers, georganiseerd door de Magazine Media Associatie (MMA) en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ), vormen de genomineerde Mercur-cases en een expositie onderdeel van het dagprogramma. De drie Mercurs die dit jaar worden toegekend sluiten naadloos aan bij de bezoekers (redacteuren en vormgevers) van de Mag Inspiration Day. De Mercurs worden dit jaar voor de 24e keer uitgereikt. De organisatie is in handen van de Magazine Media Associatie (MMA).
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes