Ocean digitaal langs de snelweg in Limburg en Friesland
- Media
- 15 nov 2022 @ 10:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 nov 2022 @ 10:09
- Michiel van Zaane
Ocean Outdoor heeft twee nieuwe digitale masten, één refurbished mast en vier nieuwe digitale totems in gebruik genomen. Daarmee worden nu ook snelwegen in Limburg en Friesland bedient.
Het gaat om ‘roadside’ locaties A32 Leeuwarden Grou en A73 Venlo-Noord, een refurbished mast langs de A16 bij Dordrecht, en vier nieuwe tweezijdige totems in Westfield Mall of the Netherlands. Langs de rijksweg A73 tussen Venlo en Nijmegen, bij Horst, staat sinds kort Ocean Outdoors eerste (dubbele) digitale snelwegmast in Limburg.
En digitaal grootformaat werd al aangeboden in de stad Leeuwarden, maar met de komst van de locatie A32 Leeuwarden Grou – tussen Heerenveen en de provinciale hoofdstad – biedt Ocean Outdoor die mogelijkheid nu ook voor het eerst langs de snelweg in Friesland aan.
Rigoureus ingrijpen
Daarnaast had de digitale grootformaat mast langs de A16 bij Dordrecht wat storingen, waarop is besloten om rigoureus in te grijpen: een groot deel van de elektronica aan de binnenkant van het LED-scherm is vervangen door nieuwe en modernere onderdelen. Bovendien hebben het scherm en de mast een grondige poetsbeurt gekregen, waardoor het geheel er nu weer als nieuw bijstaat.
Tenslotte heeft het bedrijf vier nieuwe, dubbelzijdige digitale totems rond Westfield Mall of the Netherlands (Leidschendam) in gebruik genomen. Ocean Outdoor telt nu in totaal 340 (grootformaat) digitale schermen op 195 locaties.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Telegraaf vernieuwt grondig app en website
- [onderzoek] Digitale vermoeidheid groeit onder jongeren
- DPG Media zet nieuwe standaard in programmatic met eigen PMP...
- Nieuwe podcast Beauty Bullshit onderzoekt cosmeticamerken
- Boudewijn de Groot wint Lennaert Nijgh Prijs
- Digital stuwt mediabestedingen naar recordhoogte
Laatste Nieuws
- Mediaconsumptie zomer: print,... 13-06-2025
- DPG Media deelt attention score met... 13-06-2025
- Digital stuwt mediabestedingen naar... 10-06-2025
- Nieuwe podcast Beauty Bullshit... 06-06-2025
- DPG Media zet nieuwe standaard in... 05-06-2025
- Telegraaf vernieuwt grondig app en... 04-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation