Nieuwe merkcampagne en taart voor Sky Radio

- Media
- 28 sep 2023 @ 11:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 sep 2023 @ 11:36
- Michiel van Zaane
Op zaterdag 30 september 2023 is het 35 jaar geleden dat Sky Radio te horen was. Dat wordt gevierd met taart, muziek en een nieuwe merkcampagne.
Begin september startte het radiostation de nieuwe merkcampagne, waarbij de luisteraar centraal staat. Dennis van den Berg (Marketing Director Talpa Network): ‘Met de nieuwe marketingcampagne willen we het emotioneel voordeel van Sky Radio onderstrepen. Letterlijk laten zien wat Sky Radio voor de gemoedstoestand van de luisteraar doet. In de nieuwe merkfilm is te zien dat Sky Radio luisteraars voorziet in hun dagelijkse portie feel good en hen daarmee net dat extra zetje in de rug geeft. De non-stop cirkel, het brandelement van Sky Radio, komt voor het eerst ‘tot leven’ in deze campagne en wordt gebruikt om de feel good boost te visualiseren die Sky Radio geeft aan jouw (werk)dag.’
De nieuwe merkcampagne is een samenwerking met Active Studios (creatie & concept) en is zichtbaar op tv, online video, out-of-home, display, social kanalen en owned media.
Feel good formule
Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio: ‘Onze non-stop feel good formule bewijst zich al 35 jaar succesvol, maar deze mijlpaal hadden we natuurlijk nooit gered zonder onze luisteraars. Onze boodschap naar hen blijft onveranderd: Sky is er voor jou wanneer jij dat wilt. Op je werk, onderweg, in het weekend met de kids in de auto, of gewoon lekker thuis. Als je Sky Radio aanzet, dan leveren we altijd wat je van ons verwacht, namelijk de beste mix van classics en hits. En dat wordt gewaardeerd, want over het eerste half jaar van 2023 waren we met Sky bereiksleider: het station met de meeste luisteraars. Dat is waar we het voor doen!’
Credits merkcampagne:
Opdrachtgever: Talpa Network
Uunco Cerfontaine (Radio Director Sky Radio)
Dennis van den Berg (Marketing Director)
Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead Sky Radio)
Julius Acda (Brand Manager Sky Radio)
Creatie & Concept: Active Studios
Ruben Bults (Managing Director)
Mark Wallaard (Creative Director)
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
- Sijthoff Media stopt met Business... 23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management