Nieuwe merkcampagne en taart voor Sky Radio

Nieuwe merkcampagne en taart voor Sky Radio
  • Media
  • 28 sep 2023 @ 11:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Op zaterdag 30 september 2023 is het 35 jaar geleden dat Sky Radio te horen was. Dat wordt gevierd met taart, muziek en een nieuwe merkcampagne.

Begin september startte het radiostation de nieuwe merkcampagne, waarbij de luisteraar centraal staat. Dennis van den Berg (Marketing Director Talpa Network): ‘Met de nieuwe marketingcampagne willen we het emotioneel voordeel van Sky Radio onderstrepen. Letterlijk laten zien wat Sky Radio voor de gemoedstoestand van de luisteraar doet. In de nieuwe merkfilm is te zien dat Sky Radio luisteraars voorziet in hun dagelijkse portie feel good en hen daarmee net dat extra zetje in de rug geeft. De non-stop cirkel, het brandelement van Sky Radio, komt voor het eerst ‘tot leven’ in deze campagne en wordt gebruikt om de feel good boost te visualiseren die Sky Radio geeft aan jouw (werk)dag.’

De nieuwe merkcampagne is een samenwerking met Active Studios (creatie & concept) en is zichtbaar op tv, online video, out-of-home, display, social kanalen en owned media.

Feel good formule
Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio: ‘Onze non-stop feel good formule bewijst zich al 35 jaar succesvol, maar deze mijlpaal hadden we natuurlijk nooit gered zonder onze luisteraars. Onze boodschap naar hen blijft onveranderd: Sky is er voor jou wanneer jij dat wilt. Op je werk, onderweg, in het weekend met de kids in de auto, of gewoon lekker thuis. Als je Sky Radio aanzet, dan leveren we altijd wat je van ons verwacht, namelijk de beste mix van classics en hits. En dat wordt gewaardeerd, want over het eerste half jaar van 2023 waren we met Sky bereiksleider: het station met de meeste luisteraars. Dat is waar we het voor doen!’

Credits merkcampagne:
Opdrachtgever: Talpa Network
Uunco Cerfontaine (Radio Director Sky Radio)
Dennis van den Berg (Marketing Director)
Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead Sky Radio)
Julius Acda (Brand Manager Sky Radio)
Creatie & Concept: Active Studios
Ruben Bults (Managing Director)
Mark Wallaard (Creative Director)

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken