Monsterboard lanceert online magazine

Monsterboard lanceert online magazine
  • Online
  • 27 feb 2014 @ 08:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online

De naam van het nieuwe online carrièremagazine van Monsterboard is #gavoorbeter. Met het magazine, vol met verhalen van bekende en minder bekende carrièremakers, wil Monsterboard werknemers wakker schudden en inspireren om te gaan voor beter.

In de eerste editie is schrijver Arjan Vergeer gasthoofdredacteur. Daarnaast werkten oud-tennisser John van Lottum en beautyblogger MissLipgloss mee. Het magazine is tot stand gekomen in samenwerking met Porter Novelli, LeukeTeksten en Ganda.

Het magazine richt zich op midden en hoger opgeleiden en is bedoeld om mensen aan het denken te zetten over de ontwikkeling van hun eigen carrière. Uit onderzoek van Monsterboard en (online) gesprekken met werknemers blijkt dat de angst om de baan te verliezen zeer hoog is. Mensen geven minder aandacht aan hun persoonlijke en carrièreontwikkeling, maar ondertussen wil bijna de helft van de medewerkers best een nieuwe baan (bron: Tijd voor Beter onderzoek, Monsterboard). Monsterboard wil met inspirerende en positieve verhalen de mindset van werknemers een boost geven en laten zien dat ontwikkeling belangrijk en mogelijk is, zowel binnen als buiten de huidige werkomgeving.

‘Uit onze onderzoeken blijkt keer op keer dat mensen in deze arbeidsmarkt zich wel willen blijven ontwikkelen, juist omdat velen al relatief lang in dezelfde werkomgeving zitten maar terughoudend zijn. Vanuit dat inzicht zijn we met het online magazine gestart en willen we praktische handvatten bieden door mensen zoals jij en ik aan het woord te laten over hun carrière’, aldus Rachael Parratt van Monsterboard. ‘Door het dagelijkse contact dat we hebben met onze doelgroep, denken we in staat te zijn die inspiratie te bieden. Aan het magazine wordt steeds nieuwe content toegevoegd. We willen steeds meer vormen van content aanbieden, zodat het niet alleen inhoudelijk inspireert maar ook visueel makkelijk tot je te nemen is.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken