Monsterboard lanceert online magazine
- Online
- 27 feb 2014 @ 08:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Online
- 27 feb 2014 @ 08:00
- Redactie Online
De naam van het nieuwe online carrièremagazine van Monsterboard is #gavoorbeter. Met het magazine, vol met verhalen van bekende en minder bekende carrièremakers, wil Monsterboard werknemers wakker schudden en inspireren om te gaan voor beter.
In de eerste editie is schrijver Arjan Vergeer gasthoofdredacteur. Daarnaast werkten oud-tennisser John van Lottum en beautyblogger MissLipgloss mee. Het magazine is tot stand gekomen in samenwerking met Porter Novelli, LeukeTeksten en Ganda.
Het magazine richt zich op midden en hoger opgeleiden en is bedoeld om mensen aan het denken te zetten over de ontwikkeling van hun eigen carrière. Uit onderzoek van Monsterboard en (online) gesprekken met werknemers blijkt dat de angst om de baan te verliezen zeer hoog is. Mensen geven minder aandacht aan hun persoonlijke en carrièreontwikkeling, maar ondertussen wil bijna de helft van de medewerkers best een nieuwe baan (bron: Tijd voor Beter onderzoek, Monsterboard). Monsterboard wil met inspirerende en positieve verhalen de mindset van werknemers een boost geven en laten zien dat ontwikkeling belangrijk en mogelijk is, zowel binnen als buiten de huidige werkomgeving.
‘Uit onze onderzoeken blijkt keer op keer dat mensen in deze arbeidsmarkt zich wel willen blijven ontwikkelen, juist omdat velen al relatief lang in dezelfde werkomgeving zitten maar terughoudend zijn. Vanuit dat inzicht zijn we met het online magazine gestart en willen we praktische handvatten bieden door mensen zoals jij en ik aan het woord te laten over hun carrière’, aldus Rachael Parratt van Monsterboard. ‘Door het dagelijkse contact dat we hebben met onze doelgroep, denken we in staat te zijn die inspiratie te bieden. Aan het magazine wordt steeds nieuwe content toegevoegd. We willen steeds meer vormen van content aanbieden, zodat het niet alleen inhoudelijk inspireert maar ook visueel makkelijk tot je te nemen is.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese gebruikers en vergroot...
- NS Stations lanceert game met kortingsacties voor reizigers
- Kaart wint van appje bij verjaardagen
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met Airmail
- [column] Human Intelligence als gamechanger in een AI-tijdperk
- Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes