AVIA wil met 750 digitale buitenschermen het 'Welkom onderweg gevoel' uitdragen

- Online
- 12 jan 2018 @ 13:33
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 12 jan 2018 @ 13:33
- Redactie Online
Bij honderden bemande en onbemande AVIA-stations worden in totaal zo’n 750 digitale buitenschermen geplaatst. Hiermee wil het zijn ‘Welkom onderweg’ propositie uitdragen. AVIA werkt hiervoor onder meer samen met Blast en MediaReach.
Ramon Verweij, Marketing Manager van AVIA Nederland: ‘Met de schermen wil AVIA het ‘Welkom onderweg’ gevoel uitdragen naar haar klanten en het binnenkort te introduceren nieuwe loyaliteitsprogramma AVIA Bijtanken effectief communiceren. Het uiteindelijke doel is om de band met onze klanten te versterken.’
Aan de pomp, direct in het gezichtsveld van de klant, worden door Blast 24” digitale schermen gemonteerd. Hierdoor wordt de boodschap optimaal gecommuniceerd. Aansluitend op deze buitenschermen zijn de AVIA Shops voorzien van digitale schermen in de shop. De content voor de schermen wordt centraal aangestuurd vanuit MediaReach en zal bestaan uit een mix van AVIA branding, nieuws en (shop)aanbiedingen. Daarnaast is er een aantal commercials gereserveerd voor commerciële boodschappen. MediaReach verzorgt in opdracht van AVIA de totale exploitatie en content van het netwerk.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: grote discrepantie B2B inkopers en verkopers
- Interpolis komt met vervolg op campagne telefoongebruik...
- [column] Digital Cleanup Day: 4 voordelen van een digitale...
- Rechtbank Amsterdam tikt Facebook op de vingers over...
- OpenAI onthult nieuw GPT-4-taalmodel
- Goboony introduceert camperreis in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Onderzoek Consumentenbond:... 28-03-2023
- LG Benelux kiest na pitch voor... 28-03-2023
- Fietsplatform Upway start eerste... 28-03-2023
- Goboony introduceert camperreis in... 27-03-2023
- OpenAI onthult nieuw GPT-4-taalmodel23-03-2023
- Onderzoek: grote discrepantie B2B... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day