AVIA wil met 750 digitale buitenschermen het 'Welkom onderweg gevoel' uitdragen
- Online
- 12 jan 2018 @ 13:33
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 12 jan 2018 @ 13:33
- Redactie Online
Bij honderden bemande en onbemande AVIA-stations worden in totaal zo’n 750 digitale buitenschermen geplaatst. Hiermee wil het zijn ‘Welkom onderweg’ propositie uitdragen. AVIA werkt hiervoor onder meer samen met Blast en MediaReach.
Ramon Verweij, Marketing Manager van AVIA Nederland: ‘Met de schermen wil AVIA het ‘Welkom onderweg’ gevoel uitdragen naar haar klanten en het binnenkort te introduceren nieuwe loyaliteitsprogramma AVIA Bijtanken effectief communiceren. Het uiteindelijke doel is om de band met onze klanten te versterken.’
Aan de pomp, direct in het gezichtsveld van de klant, worden door Blast 24” digitale schermen gemonteerd. Hierdoor wordt de boodschap optimaal gecommuniceerd. Aansluitend op deze buitenschermen zijn de AVIA Shops voorzien van digitale schermen in de shop. De content voor de schermen wordt centraal aangestuurd vanuit MediaReach en zal bestaan uit een mix van AVIA branding, nieuws en (shop)aanbiedingen. Daarnaast is er een aantal commercials gereserveerd voor commerciële boodschappen. MediaReach verzorgt in opdracht van AVIA de totale exploitatie en content van het netwerk.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shortlist TikTok Ad Awards 2025 bekend31-10-2025
- Prime Video lanceert The Moderators... 22-10-2025
- Thuiswinkel.org lanceert campagne... 21-10-2025
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

