Hillenaar Outdoor kiest voor Ayuda
- Online
- 14 jun 2018 @ 10:34
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 14 jun 2018 @ 10:34
- Redactie Online
De snelst groeiende out-of-home exploitant van Nederland kiest voor het zakelijke softwareplatform Ayuda. Ayuda Media Systems - leverancier van bedrijfssoftware voor out-of-home adverteerders - zal gaan fungeren als ruggengraat voor alle advertentieactiviteiten, waaronder digitale advertentieweergaves, verkoop, backoffice-activiteiten en klantgerichte engagementtools.
Het aanbod van Hillenaar Outdoor omvat Abri’s, grote Billboards en een zeer breed scala aan digitale en traditionele panelen. In de eerste helft van 2018 zijn er zes nieuwe digitale reclamemasten aan het netwerk toegevoegd. Hillenaar Outdoor focust zich hiermee op het ontwikkelen van premiumaanbiedingen op strategische locaties, waaraan inmiddels ook het Museumplein in Amsterdam toegevoegd is.
CEO en oprichter Jeroen Hillenaar, een welbekende ondernemer in de mediasector, gaf een toelichting op de beslissing om samen te werken met Ayuda: ‘We maken nu slechts enkele maanden gebruik van het complete Ayuda platform, en profiteren hier al enorm van. Dit merken we aan de verkoop, de planning en andere activiteiten die het platform mogelijk maakt. We hebben plannen om onze klanten in de toekomst de mogelijkheid te bieden om hun campagnes online te boeken.
Ayuda brengt wereldwijde expertise en kennis met zich mee. Ik geloof dat Ayuda ons kan helpen de Nederlandse OOH-industrie te transformeren en ons inzichten zal geven om nieuwe standaarden in te stellen. We verheugen ons op een partnerschap voor de lange termijn, waar Ayuda ons zal ondersteunen en ons zal helpen ons bedrijf te laten groeien in de komende jaren.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

