TENQ bereikt 250.000 scholieren met beeldscherm in waterkoelers

- Online
- 3 okt 2017 @ 13:23
- Link
-
Redactie MarketingTribune
Redactie
MarketingTribune - InnovatieOutdoor
- 3 okt 2017 @ 13:23
- Redactie MarketingTribune
TENQ bereikt met zijn 252 schermen op waterkoelers in 193 middelbare scholen in Nederland 250.000 scholieren. Deze week is het bedrijf officieel gelanceerd. ‘Met het TENQ netwerk bereik je jongeren op school, de plek waar ze dagelijks zijn. We wisselen redactionele content op de schermen af met loops waarin commercials getoond worden. En dat doen we zowel landelijk als selectief.’
Volgens Wichers is digitale communicatie belangrijk. ‘Een statische poster werkt niet. Met onze schermen kun je pakkende en originele campagnes met impact creëren. Onze specialisten kunnen daarover adviseren of zelfs de creatie van commercials uit handen nemen.’
Wichers is was eerder CCO van Clear Channel Hillenaar en heeft veel ervaring met jongerenmedia ‘Die ervaring heb ik vertaald naar TENQ. Scholieren bereik je niet meer met traditionele communicatie. Anno 2017 is daar meer voor nodig. Onze waterkoelers zijn geschikt voor zowel petflessen, doppers als bidons en garanderen dat scholieren voortdurend toegang hebben tot fris drinkwater. Er wordt massaal door leerlingen gebruik van gemaakt en dat zorgt ervoor dat ze niet om de digitale schermen heen kunnen’, zo legt hij uit. ‘Met TENQ bereik je 250.000 leerlingen per dag.’
Op een groot aantal locaties hangt achter de koeler een additioneel scherm dat voor extra impact zorgt. TENQ past bovendien in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen. ‘TENQ is onderdeel van het ‘Akkoord Gezonde Voeding op Scholen – 2016 – 2020’ . De ondertekenaars van dit akkoord hebben zichzelf tot doel gesteld om een gezonde leefomgeving te creëren op scholen. Een mooie context dus om als adverteerder zichtbaar te zijn.'
-
Redactie MarketingTribune
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: grote discrepantie B2B inkopers en verkopers
- Interpolis komt met vervolg op campagne telefoongebruik...
- [column] Digital Cleanup Day: 4 voordelen van een digitale...
- Rechtbank Amsterdam tikt Facebook op de vingers over...
- OpenAI onthult nieuw GPT-4-taalmodel
- Goboony introduceert camperreis in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Onderzoek Consumentenbond:... 28-03-2023
- LG Benelux kiest na pitch voor... 28-03-2023
- Fietsplatform Upway start eerste... 28-03-2023
- Goboony introduceert camperreis in... 27-03-2023
- OpenAI onthult nieuw GPT-4-taalmodel23-03-2023
- Onderzoek: grote discrepantie B2B... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day