Tussock Jumper lanceert wijn-app

  • Online
  • 24 jul 2018 @ 15:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AppsMobile

Wijnmerk Tussock Jumper wil de consument beter helpen bij het kiezen van de juiste wijn en lanceert daarom een augmented reality app. Verantwoordelijk bureau is ar4real.

Het idee is als volgt: op ieder etiket in de app van het wijnmerk staat een dier dat symbool staat voor een land en/of regio. Het dier springt uit het etiket en vertelt over de afkomst, de smaak en geeft wijnspijsadvies. Vervolgens volgt een zogeheten identity card die de gebruiker van verdere informatie voorziet zoals bijvoorbeeld de serveertemperatuur.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken