Tussock Jumper lanceert wijn-app
- Online
- 24 jul 2018 @ 15:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AppsMobile
- 24 jul 2018 @ 15:09
- Lucas Boon
Wijnmerk Tussock Jumper wil de consument beter helpen bij het kiezen van de juiste wijn en lanceert daarom een augmented reality app. Verantwoordelijk bureau is ar4real.
Het idee is als volgt: op ieder etiket in de app van het wijnmerk staat een dier dat symbool staat voor een land en/of regio. Het dier springt uit het etiket en vertelt over de afkomst, de smaak en geeft wijnspijsadvies. Vervolgens volgt een zogeheten identity card die de gebruiker van verdere informatie voorziet zoals bijvoorbeeld de serveertemperatuur.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- DNB: Online kaartbetalingen sterk in... 04-07-2025
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers