Voetbalzone mediapartner Keuken Kampioen Divisie

Voetbalzone mediapartner Keuken Kampioen Divisie
  • Sponsoring
  • 15 okt 2018 @ 00:04
  • 17749 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaOnlineJournalistiekVoetbal

Voetbalzone is de nieuwe mediapartner van de Keuken Kampioen Divisie. Deze competitie krijgt voortaan alle aandacht op de platformen van Voetbalzone. Per direct zal Voetbalzone op en rondom het veld zichtbaar zijn bij de wedstrijden.

Tijdens de Wedstrijd van de Toekomst, na afloop van vorig seizoen, werkten beide partijen voor de eerste keer samen. Deze samenwerking breiden zij nu uit naar een partnership, dat is gericht op het gezamenlijk creëren van aantrekkelijke content voor voetbalfans. Zo zal Voetbalzone aanwezig zijn bij wedstrijden, persconferenties en andere belangrijke momenten. Dit maakt het mogelijk exclusieve videocontent over de Keuken Kampioen Divisie te maken en te delen via de platformen van Voetbalzone.

Bart Hillen, sales director van Perform Media in Nederland, België en de Nordics, verwacht veel van de samenwerking met de Keuken Kampioen Divisie. 'We zijn er trots op dat we onze krachten gaan bundelen. De redactie van Voetbalzone heeft een speciale band met de meest spectaculaire competitie van Nederland. Door dit partnership kunnen we onze bijna vier miljoen maandelijkse bezoekers nog beter voorzien van aantrekkelijke en verrassende voetbalcontent van eigen bodem. Ook voor de merken waarmee we samenwerken, biedt dit een nieuwe kans om zichzelf rondom de content die we gaan ontsluiten zichtbaar te maken.'

Marc Boele, algemeen directeur van de Coöperatie Eerste Divisie: 'We zijn erg blij met dit partnership met Voetbalzone. Tijdens de samenwerking rondom de Wedstrijd van de Toekomst viel ons het enthousiasme van de mensen van Voetbalzone meteen op. Deze goede klik was ook in de gesprekken die volgden steeds voelbaar. Voor Voetbalzone is het mooi om zich te verbinden aan de op één na grootste voetbalcompetitie van ons land. Voor ons biedt dit de mogelijkheid om samen content te maken over de Keuken Kampioen Divisie en dit via het digitale bereik van Voetbalzone te distribueren naar de voetbalfans.'

De totstandkoming van het mediapartnership is begeleid door MediaActivationCo. 'In het veranderende medialandschap heeft Voetbalzone de afgelopen jaren een steeds sterkere positie weten te verwerven bij de voetbalconsument. Dit partnership tussen Voetbalzone en de Keuken Kampioen Divisie - inclusief de nieuwe uitstraling - past uitstekend binnen twee van de kernwaarden: de ontwikkeling en toegankelijkheid van de divisie', zegt Arne van den Berg, eigenaar en mede-oprichter van MediaActivationCo.

Voetbalzone.nl is het grootste onafhankelijke voetbalplatform van Nederland. De website publiceert meer dan zeventig artikelen per dag en heeft gemiddeld 3,8 miljoen unieke bezoekers per maand. Sinds 2001 is Voetbalzone.nl één van de meest bezochte voetbalwebsites in Nederland.

Perform Media is marktleider op het gebied van de commercialisering van multimedia sportcontent op connected platformen. Perform Media levert content aan miljoenen sportfans over de hele wereld. Deze content is online en mobiel beschikbaar in verschillende vormen, zoals video, redactionele artikelen, audio en data. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken