Eneco Nationaal Partner Eurovisie Songfestival 2020
- Sponsoring
- 28 jan 2020 @ 09:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Partnership
- 28 jan 2020 @ 09:42
- Sjaak Hoogkamer
Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020. De duurzame Nederlandse energieonderneming is de derde nationale partner die zich, naast de BankGiro Loterij en Corendon, aan het muzikale evenement verbindt.
Het partnership met het Eurovisie Songfestival sluit goed aan bij de andere samenwerkingsverbanden van Eneco, vertelt Hans Peters, Chief Customer Officer van Eneco: ‘Dankzij onze samenwerking met de luchthavens van Amsterdam en Rotterdam en met de vervoerders NS en RET leveren we al groene stroom aan de terminals, treinen, trams, elektrische bussen en metro’s. Daardoor kunnen de bezoekers van het Eurovisie Songfestival op een duurzame manier van en naar Rotterdam reizen. Ook het muziekspektakel zelf draait straks op groene stroom, mede dankzij de 3.000 zonnepanelen die we de komende maanden op het dak van Rotterdam Ahoy gaan installeren.’
Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020.
‘Deze samenwerking met Eneco is voor ons een belangrijke stap richting het realiseren van een onvergetelijk en zo duurzaam mogelijk Eurovisie Songfestival 2020. We hebben er alle vertrouwen in dat deze samenwerking ons evenement de positieve energie geeft die we van Eneco gewend zijn,” aldus Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Essent terug in schaatsen, vervangt Jumbo als hoofdsponsor
- Boss Parfums is Official Supplier Eredivisie
- ING en KNVB helpen amateurvoetbalclubs verduurzamen
- Team Rockstars IT voor tweeënhalf jaar partner van Ajax
- 82.000 bezoekers voor de VriendenLoterij ZomerConcerten
- [column] Een makkelijk doelwit (over de blokkade van het...
Laatste Nieuws
- Heineken en Koninklijke Jaarbeurs... 11-09-2024
- Team Rockstars IT voor tweeënhalf... 10-09-2024
- ING en KNVB helpen... 05-09-2024
- Essent terug in schaatsen, vervangt... 05-09-2024
- Boss Parfums is Official Supplier... 04-09-2024
- 82.000 bezoekers voor de... 02-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing