Eneco Nationaal Partner Eurovisie Songfestival 2020
.png)
- Sponsoring
- 28 jan 2020 @ 09:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Partnership
- 28 jan 2020 @ 09:42
- Sjaak Hoogkamer
Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020. De duurzame Nederlandse energieonderneming is de derde nationale partner die zich, naast de BankGiro Loterij en Corendon, aan het muzikale evenement verbindt.
Het partnership met het Eurovisie Songfestival sluit goed aan bij de andere samenwerkingsverbanden van Eneco, vertelt Hans Peters, Chief Customer Officer van Eneco: ‘Dankzij onze samenwerking met de luchthavens van Amsterdam en Rotterdam en met de vervoerders NS en RET leveren we al groene stroom aan de terminals, treinen, trams, elektrische bussen en metro’s. Daardoor kunnen de bezoekers van het Eurovisie Songfestival op een duurzame manier van en naar Rotterdam reizen. Ook het muziekspektakel zelf draait straks op groene stroom, mede dankzij de 3.000 zonnepanelen die we de komende maanden op het dak van Rotterdam Ahoy gaan installeren.’
Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020.
‘Deze samenwerking met Eneco is voor ons een belangrijke stap richting het realiseren van een onvergetelijk en zo duurzaam mogelijk Eurovisie Songfestival 2020. We hebben er alle vertrouwen in dat deze samenwerking ons evenement de positieve energie geeft die we van Eneco gewend zijn,” aldus Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ocean Outdoor verlengt partnership NOCNSF
- Martijn Smelt van TP Vision: 'Ambilight TV moet Champions...
- column Gaat EV Experience twijfelaars over streep trekken?
- Belgische The Arena Group gaat stadions Nac Breda, FC Utrecht...
- Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma met historische trilogie
- Yakult Europe en het Nederlands Philharmonisch Orkest vieren...
Laatste Nieuws
- Shell verkoopt Ouwe Taart tijdens de... 26-09-2023
- Martijn Smelt van TP Vision:... 22-09-2023
- Ocean Outdoor verlengt partnership... 19-09-2023
- Belgische The Arena Group gaat... 19-09-2023
- Jumbo feliciteert Team Jumbo-Visma... 18-09-2023
- Yakult Europe en het Nederlands... 18-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing