Eneco Nationaal Partner Eurovisie Songfestival 2020

  • Sponsoring
  • 28 jan 2020 @ 09:42
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020. De duurzame Nederlandse energieonderneming is de derde nationale partner die zich, naast de BankGiro Loterij en Corendon, aan het muzikale evenement verbindt.

Het partnership met het Eurovisie Songfestival sluit goed aan bij de andere samenwerkingsverbanden van Eneco, vertelt Hans Peters, Chief Customer Officer van Eneco: ‘Dankzij onze samenwerking met de luchthavens van Amsterdam en Rotterdam en met de vervoerders NS en RET leveren we al groene stroom aan de terminals, treinen, trams, elektrische bussen en metro’s. Daardoor kunnen de bezoekers van het Eurovisie Songfestival op een duurzame manier van en naar Rotterdam reizen. Ook het muziekspektakel zelf draait straks op groene stroom, mede dankzij de 3.000 zonnepanelen die we de komende maanden op het dak van Rotterdam Ahoy gaan installeren.’

Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020.

‘Deze samenwerking met Eneco is voor ons een belangrijke stap richting het realiseren van een onvergetelijk en zo duurzaam mogelijk Eurovisie Songfestival 2020. We hebben er alle vertrouwen in dat deze samenwerking ons evenement de positieve energie geeft die we van Eneco gewend zijn,” aldus Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken