EasyToys gunt Wildlands ruimte op fanshirts FC Emmen
- Sponsoring
- 15 okt 2020 @ 09:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Voetbal
- 15 okt 2020 @ 09:47
- Sjaak Hoogkamer
Jeugdige fans van voetbalclub FC Emmen lopen voortaan met Wildlands Adventure Zoo Emmen op de borst. De erotische webshop EasyToys, hoofdsponsor van de eredivisionist, gunt de Emmer dierentuin ruimte op de voetbalshirts voor de jeugd nu het park te lijden heeft onder de coronacrisis.
Nadat de sponsordeal met FC Emmen onlangs rondkwam, waren EasyToys en de voetbalclub nog op zoek naar een goed doel voor de jeugdshirts van de merchandise. Het bedrijf uit Veendam wilde op de shirts voor de jeugd niet de naam van de webshop laten prijken. In plaats daarvan ging de erotiekgigant op zoek naar een organisatie die extra hulp goed kon gebruiken
Wildlands is een begrip in de regio en we geven ze graag een extra steuntje in de rug in deze voor hen zware tijden
Naoberschap
Eric Idema, CEO van EasyToys en zelf afkomstig uit Emmen, kwam in overleg met FC Emmen snel uit bij Wildlands. ‘Ik vind dat we iets terug moeten doen voor bedrijven die de dupe zijn door corona. Wildlands is een begrip in de regio en we geven ze graag een extra steuntje in de rug in deze voor hen zware tijden. Het is een stukje burenhulp, of naoberschap, zoals wij dat hier noemen.’
Het Emmer dierenpark heeft flink te lijden onder de coronacrisis. Dit voorjaar moest de dierentuin enkele maanden dicht. Toen de deuren in mei weer werden geopend, gold er een maximum van 5000 bezoekers per dag, terwijl voor corona twee keer zo veel mensen werden toegelaten. Door de maatregelen wordt dit jaar een miljoenenverlies geleden.
Dankbaar
Wildlands reageert dan ook verheugd op de steun uit de omgeving. ‘Ons dierenpark is altijd supporter geweest van FC Emmen en daarom zijn we er ook trots op om nu op de shirts van de jeugd te staan,’ zegt directeur Erik van Engelen. ‘We zijn dankbaar dat EasyToys aan Wildlands dacht toen de ruimte op de jeugdshirts beschikbaar werd gesteld. Het is hartverwarmend om te zien dat bedrijven in deze moeilijke periode aan elkaar denken.’ Het dierenpark verkoopt de shirts ook in zijn eigen winkel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing