EasyToys gunt Wildlands ruimte op fanshirts FC Emmen
- Sponsoring
- 15 okt 2020 @ 09:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Voetbal
- 15 okt 2020 @ 09:47
- Sjaak Hoogkamer
Jeugdige fans van voetbalclub FC Emmen lopen voortaan met Wildlands Adventure Zoo Emmen op de borst. De erotische webshop EasyToys, hoofdsponsor van de eredivisionist, gunt de Emmer dierentuin ruimte op de voetbalshirts voor de jeugd nu het park te lijden heeft onder de coronacrisis.
Nadat de sponsordeal met FC Emmen onlangs rondkwam, waren EasyToys en de voetbalclub nog op zoek naar een goed doel voor de jeugdshirts van de merchandise. Het bedrijf uit Veendam wilde op de shirts voor de jeugd niet de naam van de webshop laten prijken. In plaats daarvan ging de erotiekgigant op zoek naar een organisatie die extra hulp goed kon gebruiken
Wildlands is een begrip in de regio en we geven ze graag een extra steuntje in de rug in deze voor hen zware tijden
Naoberschap
Eric Idema, CEO van EasyToys en zelf afkomstig uit Emmen, kwam in overleg met FC Emmen snel uit bij Wildlands. ‘Ik vind dat we iets terug moeten doen voor bedrijven die de dupe zijn door corona. Wildlands is een begrip in de regio en we geven ze graag een extra steuntje in de rug in deze voor hen zware tijden. Het is een stukje burenhulp, of naoberschap, zoals wij dat hier noemen.’
Het Emmer dierenpark heeft flink te lijden onder de coronacrisis. Dit voorjaar moest de dierentuin enkele maanden dicht. Toen de deuren in mei weer werden geopend, gold er een maximum van 5000 bezoekers per dag, terwijl voor corona twee keer zo veel mensen werden toegelaten. Door de maatregelen wordt dit jaar een miljoenenverlies geleden.
Dankbaar
Wildlands reageert dan ook verheugd op de steun uit de omgeving. ‘Ons dierenpark is altijd supporter geweest van FC Emmen en daarom zijn we er ook trots op om nu op de shirts van de jeugd te staan,’ zegt directeur Erik van Engelen. ‘We zijn dankbaar dat EasyToys aan Wildlands dacht toen de ruimte op de jeugdshirts beschikbaar werd gesteld. Het is hartverwarmend om te zien dat bedrijven in deze moeilijke periode aan elkaar denken.’ Het dierenpark verkoopt de shirts ook in zijn eigen winkel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

