Heineken huldigt winnaars in Holland Heineken (t)Huis
- Sponsoring
- 24 jul 2021 @ 18:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Olympische Spelen
- 24 jul 2021 @ 18:15
- Sjaak Hoogkamer
Voor het eerst in 29 jaar is er door de huidige omstandigheden geen Holland Heineken House op de locatie van de Spelen. Toch worden de medaillewinnaars van TeamNL gehuldigd, dit keer veel dichterbij huis: in het Holland Heineken (t)Huis.
Zo'n 48 uur na hun prestatie keren volgens Heineken de Nederlandse helden terug naar Nederland waar zij dezelfde avond nog hun topprestatie met vrienden, familie en fans kunnen vieren. De huldigingen vinden plaats in het stadion van het TeamNL Olympic Festival, de presentatie is in handen van Humberto Tan.
Wat in 1992 op initiatief van Heineken op bescheiden schaal is begonnen, is uitgegroeid tot een thuis ver van huis. Het Holland Heineken House staat ver buiten onze landsgrenzen bekend als de trekpleister tijdens de Olympische Spelen voor sporters en fans en krijgt nu een vervolg in Nederland zelf, aldus het biermerk.
Olympic Festival de perfecte locatie waar we diezelfde bekende sfeer kunnen neerzetten
Els Dijkhuizen, marketing directeur Heineken Nederland: ‘Als je jarenlang keihard hebt gewerkt om naar de Olympische Spelen te gaan, dan is er na het behalen van een medaille eigenlijk maar één ding wat je wilt: dit bijzondere moment groots vieren met familie, vrienden en fans. Met de lange en rijke geschiedenis van het Holland Heineken House - wat voor veel sporters de plek is om successen te vieren - hebben we natuurlijk een eer en traditie hoog te houden. We zijn weliswaar niet in Tokyo, maar in Nederland hebben we met het TeamNL Olympic Festival de perfecte locatie waar we diezelfde bekende sfeer kunnen neerzetten. Het Holland Heineken (t)Huis wordt dus de plek waar de sporters letterlijk thuiskomen. Met Humberto Tan als presentator en elke huldiging speciale gasten worden de sporters in het zonnetje gezet op het mooie sportstrand van Den Haag. Veiligheid en gezondheid staan natuurlijk voorop, samen met de organisatie van het TeamNL Olympic Festival gaan we er binnen de huidige maatregelen een geweldig oranjefeest van maken.’
De huldigingen worden zo snel mogelijk gepland na terugkeer uit Tokyo, sporters verlaten binnen 48 uur na hun laatste prestatie Japan
‘Het Olympic Festival is hét thuisblijfevenement voor Nederlanders tijdens de Olympische Spelen,’ aldus NOC*NSF voorzitter Anneke van Zanen. ‘Overdag kun je zelf allerlei sporten beoefenen onder begeleiding van meer dan 50 verschillende sportbonden. Daarnaast kun je live de Olympische Spelen volgen op grote tv-schermen en TeamNL aanmoedigen. De huldigingen worden zo snel mogelijk gepland na terugkeer uit Tokyo, sporters verlaten binnen 48 uur na hun laatste prestatie Japan. De medaillewinnaars worden na aankomst in Nederland direct naar Den Haag gebracht. Het is fantastisch dat de bezoekers van het TeamNL Olympische Festival hen dan direct live kunnen verrassen met een feestelijk 'welkom thuis.’
De huldigingen worden live uitgezonden bij RTL Boulevard tussen 18.35-19.30 uur op RTL 4.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
- Coca-Cola nieuwe Official Partner... 10-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management