Heineken huldigt winnaars in Holland Heineken (t)Huis
- Sponsoring
- 24 jul 2021 @ 18:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Olympische Spelen
- 24 jul 2021 @ 18:15
- Sjaak Hoogkamer
Voor het eerst in 29 jaar is er door de huidige omstandigheden geen Holland Heineken House op de locatie van de Spelen. Toch worden de medaillewinnaars van TeamNL gehuldigd, dit keer veel dichterbij huis: in het Holland Heineken (t)Huis.
Zo'n 48 uur na hun prestatie keren volgens Heineken de Nederlandse helden terug naar Nederland waar zij dezelfde avond nog hun topprestatie met vrienden, familie en fans kunnen vieren. De huldigingen vinden plaats in het stadion van het TeamNL Olympic Festival, de presentatie is in handen van Humberto Tan.
Wat in 1992 op initiatief van Heineken op bescheiden schaal is begonnen, is uitgegroeid tot een thuis ver van huis. Het Holland Heineken House staat ver buiten onze landsgrenzen bekend als de trekpleister tijdens de Olympische Spelen voor sporters en fans en krijgt nu een vervolg in Nederland zelf, aldus het biermerk.
Olympic Festival de perfecte locatie waar we diezelfde bekende sfeer kunnen neerzetten
Els Dijkhuizen, marketing directeur Heineken Nederland: ‘Als je jarenlang keihard hebt gewerkt om naar de Olympische Spelen te gaan, dan is er na het behalen van een medaille eigenlijk maar één ding wat je wilt: dit bijzondere moment groots vieren met familie, vrienden en fans. Met de lange en rijke geschiedenis van het Holland Heineken House - wat voor veel sporters de plek is om successen te vieren - hebben we natuurlijk een eer en traditie hoog te houden. We zijn weliswaar niet in Tokyo, maar in Nederland hebben we met het TeamNL Olympic Festival de perfecte locatie waar we diezelfde bekende sfeer kunnen neerzetten. Het Holland Heineken (t)Huis wordt dus de plek waar de sporters letterlijk thuiskomen. Met Humberto Tan als presentator en elke huldiging speciale gasten worden de sporters in het zonnetje gezet op het mooie sportstrand van Den Haag. Veiligheid en gezondheid staan natuurlijk voorop, samen met de organisatie van het TeamNL Olympic Festival gaan we er binnen de huidige maatregelen een geweldig oranjefeest van maken.’
De huldigingen worden zo snel mogelijk gepland na terugkeer uit Tokyo, sporters verlaten binnen 48 uur na hun laatste prestatie Japan
‘Het Olympic Festival is hét thuisblijfevenement voor Nederlanders tijdens de Olympische Spelen,’ aldus NOC*NSF voorzitter Anneke van Zanen. ‘Overdag kun je zelf allerlei sporten beoefenen onder begeleiding van meer dan 50 verschillende sportbonden. Daarnaast kun je live de Olympische Spelen volgen op grote tv-schermen en TeamNL aanmoedigen. De huldigingen worden zo snel mogelijk gepland na terugkeer uit Tokyo, sporters verlaten binnen 48 uur na hun laatste prestatie Japan. De medaillewinnaars worden na aankomst in Nederland direct naar Den Haag gebracht. Het is fantastisch dat de bezoekers van het TeamNL Olympische Festival hen dan direct live kunnen verrassen met een feestelijk 'welkom thuis.’
De huldigingen worden live uitgezonden bij RTL Boulevard tussen 18.35-19.30 uur op RTL 4.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing