Incentro sponsort Olympische skateboarders

Incentro sponsort Olympische skateboarders
  • Sponsoring
  • 23 jul 2021 @ 09:18
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Olympische SpelenSponsoring

Incentro heeft de campagne ‘ooit ga je voor goud’ gestart rond de Olympische skateboarders. De digitale dienstverlener verbond zich al in 2016 aan het skateboarden, nadat de sport een Olympische status had verworven.

Het doel van Incentro is om een steentje bij te dragen aan de professionalisering van de sport en via o.a. een skate community app het skaten te laten groeien in de breedte. Het bedrijf sloot in 2017 een partnership met de Skateboard Federatie Nederland (SFN). Daarnaast sponsort Incentro skateboarders Candy Jacobs, Roos Zwetsloot, Douwe Macaré en Rob Maatman. Incentro voelt zich verbonden met de sport skateboarden, vanwege de drive naar vakmanschap van de skaters en de lef die daarvoor nodig is.

In de aanloop naar de Olympische Spelen stonden Roos en Candy in het middelpunt van de campagne, met onder andere documentaires, het beheer van een skate website en de link van Incentro met skateboarden.

Corona
Voor Candy Jacobs kwam er vlak voor haar debuut op de spelen echter een vervelend bericht. Ze testte positief en kon zonder pardon weer naar huis. ‘Dit is echt onbeschrijfelijk, ik ben zo verdrietig. Heb helemaal geen symptomen, voel me zelfs fitter dan ooit. Alleen een gebroken hart. Het heeft tijd nodig, maar let’s go Parijs 2024!’, aldus Jacobs. Roos Zwetsloot is er wel gewoon bij. Zij plaatste zich voor de Olympische Spelen en komt op maandag 26 juli om 2 uur ’s nachts (Nederlandse tijd) in actie.
 

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken