Lego draagt zijn steentje bij met #BuildToGive

Lego draagt zijn steentje bij met #BuildToGive
  • Sponsoring
  • 6 dec 2022 @ 11:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Lego Groep doneert in de eindejaarsperiode Lego sets aan kinderen in moeilijke omstandigheden. De speelgoedfabrikant vraagt om een cadeau te bouwen met Lego stenen en dit te delen op social media of op Lego Life met de hashtag #BuildToGive. Voor elk gedeeld bouwwerk doneert Lego een set aan een kind dat wat speelplezier kan gebruiken.

Wereldwijd worden er dit jaar tot twee miljoen Lego sets aan kinderen in ziekenhuizen, tehuizen of kinderen uit maatschappelijk kwetsbare situaties gegeven zodat ze tijdens de feestdagen een speelmoment kunnen beleven. ‘De voorbije jaren zijn we overweldigd door het wereldwijde succes van deze #BuildToGive campagne. We willen alle families die het initiatief steunen van harte bedanken, want ook in Nederland zijn er kinderen en families die het moeilijk hebben. Met deze campagne willen we hen een zorgeloos speelmoment bezorgen’ vertelt Diana Ringe Krogh, Vice President Social Responsibility bij de Lego Groep.

Met #BuildToGive wil het merk zijn steentje bijdragen door kinderen over de hele wereld te ondersteunen en hen spelenderwijs te laten leren. De actie loopt tot 31 december. Meer informatie over de campagne is hier te vinden.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken