Tim Knol wandel-ambassadeur Hersenstichting
- Sponsoring
- 10 jan 2025 @ 14:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 jan 2025 @ 14:33
- Sjaak Hoogkamer
De Hersenstichting verwelkomt singer-songwriter Tim Knol als ambassadeur van de Hersenstichting. In deze rol zet hij zich in om het belang van regelmatig bewegen onder de aandacht te brengen.
Knol verbindt zich, evenals Erik Scherder, hoogleraar neuropsychologie, aan de Ommetje-app waarmee gebruikers Tims persoonlijke wandelroute kunnen lopen: de Tim Knol Teamuitdaging. Dit is een virtuele wandeling langs Nederlandse theater- en concertzalen waar Knol met zijn band ‘The Blue Grass Boogieman’ optreedt.
Knol: ‘Ik ben trots op de Ommetje-app. Hiermee wordt ‘t nog leuker jezelf uit te dagen om te wandelen en je voortgang bij te houden. Een extra motivatie is om dat in een team te doen, samen met vrienden of familie. Het is een kleine moeite met een groot effect.’
Om Knols ambassadeurschap te vieren introduceert de Hersenstichting de ‘Tim Knol Teamuitdaging’ in de Ommetje-app! Gebruikers kunnen in teamverband virtueel verschillende routes door Nederland lopen, langs theaters waar Tim met zijn band 'The Blue Grass Boogieman' optreedt.
Vanuit het startpunt Amsterdam kan men kan kiezen voor drie verschillende afstanden: Dichtbij (200km), Verder (400km) en Verweg (700km). Zo loop je samen, máár in je eigen tempo, naar Groningen, Den Bosch of Waarland. De maximale duur van alle routes die gelopen kan worden is 28 dagen.
De Ommetje-app, een initiatief van de Hersenstichting, heeft als doel mensen op een laagdrempelige manier in beweging te brengen door regelmatig korte wandelingen te maken. Dit kan simpelweg al door een frisse neus te halen tussen het studeren door, een blokje om te lopen tijdens een boodschap of door tijdens de lunchpauze naar buiten gaan om bij te praten met een collega.
Tim Knol, fotocredits Hersenstichting
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers