Brompton Road ontwikkelt campagne voor Sparta
- Algemeen
- 15 mrt 2019 @ 16:28
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - CampagnesDoelgroepenKlanten
- 15 mrt 2019 @ 16:28
- Redactie Contentmarketing
Shopper marketingbureau Brompton Road heeft in opdracht van Accel Group een on- en offline campagne ontwikkeld om de nieuwe Sparta M8b-fiets onder de aandacht te brengen bij e-bikend Nederland.
De e-bike markt groeit. Eén op de drie consumenten die een nieuwe fiets koopt, kiest voor een elektrische. Fietsmerk Sparta en Brompton Road springen in op deze trend. De Sparta M8b moet 'dé e-bike voor allround fietsers die niet alleen functioneel fietsen, maar ook sportief bezig willen zijn' worden.
Doel van de campagne is om urban mobility te stimuleren en simpelweg awareness te creëren voor de nieuwe fiets. De focus ligt op een eerste oriëntatie online en een doorvertaling naar de winkelvloer.
De campagne wordt uitgerold op online, social media, print, de Fiets & Wandelbeurs, b2b en instore communicatie.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Imo Muller van 165 Beats: 'Veel voetbalclubs zijn erin...
- DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose is een werkwoord
- Europees Parlement stemt vóór AI-wet
- Harry Dekker krijgt Coq de Grand Honneur tijdens GVR-diner
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI voelt voor mij echt als een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing