Brompton Road ontwikkelt campagne voor Sparta

Brompton Road ontwikkelt campagne voor Sparta
  • Algemeen
  • 15 mrt 2019 @ 16:28
  • 33695 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesDoelgroepenKlanten

Shopper marketingbureau Brompton Road heeft in opdracht van Accel Group een on- en offline campagne ontwikkeld om de nieuwe Sparta M8b-fiets onder de aandacht te brengen bij e-bikend Nederland.

De e-bike markt groeit. Eén op de drie consumenten die een nieuwe fiets koopt, kiest voor een elektrische. Fietsmerk Sparta en Brompton Road springen in op deze trend. De Sparta M8b moet 'dé e-bike voor allround fietsers die niet alleen functioneel fietsen, maar ook sportief bezig willen zijn' worden.

Doel van de campagne is om urban mobility te stimuleren en simpelweg awareness te creëren voor de nieuwe fiets. De focus ligt op een eerste oriëntatie online en een doorvertaling naar de winkelvloer.

De campagne wordt uitgerold op online, social media, print, de Fiets & Wandelbeurs, b2b en instore communicatie.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken