Nieuwe wervingscampagne richt zich op oud-beveiligers

  • Algemeen
  • 7 apr 2023 @ 10:20
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Een nieuwe wervingscampagne van de Nederlandse Veiligheidsbranche wordt gericht op oud-beveiligers die tijdens de coronacrisis voor een ander beroep hebben gekozen. De campagne ‘Hé beveiliger, je collega’s missen je!’ is op 6 april van start gegaan.

Tijdens de coronacrisis werd veel beveiligingswerk tijdelijk stopgezet. Behoorlijke aantallen beveiligers kozen toen noodgedwongen voor een ander beroep. Daardoor lopen er in Nederland gekwalificeerde beveiligers rond die ander werk doen, terwijl de beveiligingsbranche te weinig mensen heeft. De films die de kern vormen van de nieuwe campagne spreken die mensen aan en roepen hen op hun oude werk weer op te pakken.

De campagne is de komende maanden zichtbaar via diverse media. Vanaf vandaag zijn de eerste twee films onder meer te zien via de website van de Nederlandse Veiligheidsbranche.

De Nederlandse Veiligheidsbranche behartigt de belangen van bedrijven die zich bezighouden met beveiliging en beheersing van risico’s met betrekking tot personen, objecten en bedrijfsvoering. De omzet van de branche is circa 1,4 miljard euro. Er zijn ongeveer 25.000 beveiligingsmedewerkers actief in Nederland, van wie 90 procent werkt bij een bedrijf dat is aangesloten bij de Nederlandse Veiligheidsbranche.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken