Suzanne Kuijer wordt b2b marketing officer bij Interxion
- B2b
- 15 dec 2016 @ 11:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 15 dec 2016 @ 11:00
- Redactie B2B
Interxion Europees leverancier op het gebied van carrier- en cloud-neutrale colocatie datacenterdiensten, heeft het marketingteam versterkt met Suzanne Kuijer. In haar functie zal Kuijer verantwoordelijk worden voor het verder vergroten van de naamsbekendheid van Interxion, het ontwikkelen van creatieve digitale marketingcampagnes en het versterken van de band tussen de verschillende doelgroepen met uiteindelijke leadgeneratie als gevolg. Daarmee zal Kuijer bijdragen aan de groei van Interxion in Nederland.
Over haar nieuwe functie vertelt Kuijer: ‘Ik heb er enorm veel zin in. Datacenters staan aan de basis van de manier waarop de digitalisering van bedrijven plaatsvindt. De digitale economie is een steeds omvangrijker onderdeel van de wereldeconomie, en Nederland loopt voorop. Om onderdeel uit te maken van een bedrijf in het hart van die digitale economie en bij te dragen aan de groei, is erg leuk. Die bijdrage zal gestoeld zijn op een behoorlijke internationale IT- en marketingervaring. Ik heb nu al plannen voor een aantal campagnes waarvan ik weet dat ze gaan werken!’
Relevante ervaring
Kuijer brengt een schat aan relevante ervaring mee als voormalig business development marketing director van Havas Media Group in Madrid. De jaren daar voorafgaand heeft ze haar sporen verdiend in de IT wereld op het EMEA hoofdkantoor van hostingaanbieder Rackspace in Londen, in verschillende marketingmanagement-functies, verantwoordelijk voor zowel de internationale markten en acquisitie-, als brand-marketing. Daarvoor was ze pr & b2c marketing manager bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen in Londen en heeft ze een marketingfunctie bekleed bij Duyvis. Kuijer studeerde Marketing (Bachelor of Science) en Sociologie (Master of Science) aan de VU Amsterdam.
Hubs en communities
Interxion bedient een breed scala aan klanten vanuit 42 datacenters in 11 Europese landen. Het bedrijf is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 7 datacenters in de regio Amsterdam. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Mensen zijn minder complex dan ze pretenderen te zijn'
Laatste Nieuws
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
- Nieuwe campagne Saxo focust op... 13-05-2024
- [branded content] Versterk met... 13-05-2024
- Erwin Oskam van WADM:... 13-05-2024
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi... 10-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing