Suzanne Kuijer wordt b2b marketing officer bij Interxion

Suzanne Kuijer wordt b2b marketing officer bij Interxion
  • B2b
  • 15 dec 2016 @ 11:00
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonalia

Interxion Europees leverancier op het gebied van carrier- en cloud-neutrale colocatie datacenterdiensten, heeft het marketingteam versterkt met Suzanne Kuijer. In haar functie zal Kuijer verantwoordelijk worden voor het verder vergroten van de naamsbekendheid van Interxion, het ontwikkelen van creatieve digitale marketingcampagnes en het versterken van de band tussen de verschillende doelgroepen met uiteindelijke leadgeneratie als gevolg. Daarmee zal Kuijer bijdragen aan de groei van Interxion in Nederland.

Over haar nieuwe functie vertelt Kuijer: ‘Ik heb er enorm veel zin in. Datacenters staan aan de basis van de manier waarop de digitalisering van bedrijven plaatsvindt. De digitale economie is een steeds omvangrijker onderdeel van de wereldeconomie, en Nederland loopt voorop. Om onderdeel uit te maken van een bedrijf in het hart van die digitale economie en bij te dragen aan de groei, is erg leuk. Die bijdrage zal gestoeld zijn op een behoorlijke internationale IT- en marketingervaring. Ik heb nu al plannen voor een aantal campagnes waarvan ik weet dat ze gaan werken!’

Relevante ervaring
Kuijer brengt een schat aan relevante ervaring mee als voormalig business development marketing director van Havas Media Group in Madrid. De jaren daar voorafgaand heeft ze haar sporen verdiend in de IT wereld op het EMEA hoofdkantoor van hostingaanbieder Rackspace in Londen, in verschillende marketingmanagement-functies, verantwoordelijk voor zowel de internationale markten en acquisitie-, als brand-marketing. Daarvoor was ze pr & b2c marketing manager bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen in Londen en heeft ze een marketingfunctie bekleed bij Duyvis. Kuijer studeerde Marketing (Bachelor of Science) en Sociologie (Master of Science) aan de VU Amsterdam.

Hubs en communities
Interxion bedient een breed scala aan klanten vanuit 42 datacenters in 11 Europese landen. Het bedrijf is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 7 datacenters in de regio Amsterdam. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie.

 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken